تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر در نیمه اول مقابل شهر خودرو مشهد پیروز شد و به صدر جدول لیگ برتر رسید.
کد خبر: ۸۰۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 05 December 2019

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو مشهد رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

دیاباته که گفته می شد مصدوم است و به بازی با شهر خودرو نمی رسد در این بازی با یک گل سه امتیازی استقلال را به صدر جدول رساند. هرچند این صدرنشینی موقت است و در صورت پیروزی سپاهان مقابل نساجی آبی پوشان در رده دوم قرار می گیرند با این حال آبی پوشان بعد از 1310 روز به صدر جدول لیگ رسیدند.

یحیی گل محمدی سرمربی شهر خودرو هم روز گذشته گفته بود هفته پیش رو برای ما تونل وحشت است. زیرا بعد از استقلال با سپاهان و سپس با نساجی بازی دارند. اولین ایستگاه تونل وحشت برای شهر خودرو نتیجه اش شکست بود.

داور:داور: اشکان خورشیدی

کمک داوران : محمدرضا ابوالفضلی – سعید علی نژادیان

کارت زرد: امین قاسمی نژاد( شهر خودرو)دیاباته، علی دشتی و عارف غلامی و عمر دنتی مربی استقلال( استقلال)

کارت قرمز:-

گل: شیخ دیاباته( دقیقه 62) برای استقلال

ترکیب استقلال :سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، ووریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی( از دقیقه 84 آرش رضاوند)، مهدی قائدی ( از دقیقه 74 علی دشتی) و شیخ دیاباته(دقیقه 3+90- مرتضی تبریزی)

سرمربی: آندره آ استراماچونی

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، علی فرامرزی، فرشاد محمدی مهر، سعید صادقی، اکبر صادقی(دقیقه 90+2 فرشاد فرجی)، علی نبی‌زاده، حسین مهربان( از دقیقه 55 روح الله باقری)، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری( از دقیقه 77 کارلوس آلبرتو)

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار