سرمربی تیم تراکتور گفت: فوتبال برد و باخت دارد و یک برد می تواند تمامی مشکلات تیم را حل کند.
کد خبر: ۸۰۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 12 December 2019
 

احد شیخ لاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: فوتبال برد و باخت دارد و یک برد می تواند تمامی مشکلات تیم را حل کند.

وی گفت: نمی خواهم از کادر فنی قبلی انتقاد کنم، اما در بسیاری از خطوط تیم کار نشده و از لحاظ روحی هم شرایط تیم خوب نیست. شرایط روحی و تاکتیکی آنی نیست و در 48 ساعت دوبرابر آنچه می شد کار کرد، انجام دادیم تا به این بازی آماده شویم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: برای کسب نتیجه به زمان نیاز دارم و تلاش خواهم کرد با فرصت دادن به جوانان، تیم را هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی برسانیم و البته اگر به ما فرصت دهند.

وی گفت: ایجاد ساختار به زمان نیاز دارد و قبلا ساختاری بوده که جواب نداده و بازی صبر کرد و از تیم حمایت کرد تا این تیم به کیفیت مطلوب نزدیک شود.

شیخ‌لاری گفت: در بازی مقابل ماشین‌سازی مالکیت توپ به ما بوده و بیش از 600 پاس دادیم و سعی کردیم با داشته های حریف و داشته‌‌هایم خودمان بهترین ترکیب قرار دهیم. اما پست تخصصی زیاد برایم مهم نیست من خودم مهاجم بود اما مرحوم دهداری در تیم ملی در دفاع بازی داد و یا مثلا چون دفاع نداشتیم از سلیمی در دفاع استفاده کردیم و اعتقاد دارم ویژگی‌های بازیکنان فراتر از پست تخصصی تیم است.

سرمربی تیم تراکتور گفت: من 6 ماه قبل به تیم ملحق شدم و قبل از من هم آقای ساکت در تیم بودند و با توجه به مشکلی که آقای ساکت با دنیزلی پیدا کرد، کار را در باشگاه ماشین‌سازی ادامه دادند و در حال حاضر هم ایشان به کادر فنی تیم تراکتور بازگشته است.

وی افزود: بعد از این بازی کادر فنی تیم را با جذب یک تیم آنالیزو و یک بدنسازی که بیشتر از ما اطلاعات داشته باشد، را جذب خواهیم کرد.

شیخ‌لاری گفت: شجاعی و میمبلا چهار اخطاره هستند و سوگیتا، سلیمی و اسدی هم مصدوم هستنند و این بازیکنان را به همراه نداریم.

وی گفت: هواداران تیم از نتایج تراکتور آزرده خاطر شدند و از آنها می ‌خواهیم که از تیم حمایت کنند، بازیکنان تیم تراکتور بزرگ اما ظریف هستند. اگر اشتباهی صورت گرفته به حساب من بنویسید و از بازیکنان تیم حمایت شود تا تیم به نتایج دلخواه دست یابد. در ماه‌های گذشته تیم تراکتور خیلی بیکار بود و زمان زیادی را از دست دادیم و در 4 روز فرصت داشتم که تنها 2 روز توانستیم تمرین کنیم و خوشبختانه در بازی بعدی فرصت بیشتری داریم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: قصد ندارم کار دنیزلی را زیر سوال ببرم اما ایشان همان کارهایی را می‌کردند که در زمان پاس تهران هم انجام می‌دادند، در حالی که شرایط فرق کرده و سنگر‌ها عوش شده است.

در بازی مقابل نساجی میمبلا با یک شوت گل زد و در ادامه هم تراکتور 4 گل زد و امیدواریم در چنین شرایط فراهم شود و بتوانیم برابر حریفان خود به برتری دست یابیم. نمی خواهیم از بازیکن سالاری حمایت کنیم، اما بازیکنان بزرگی داریم که می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

شیخ‌لاری گفت: حتی یک تعویض هم اگر خودخواهانه باشد به تیم ضربه زده و تیم را به حاشیه خواهد برد. برای تیم آنالیزو می آوریم که بتواند در هر لحظه به کادر فنی فکر کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
داو د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
فقط ازبازیکنای جوان وبا انگیزه استفاده کن به اسمها اهمیت نده
ilgar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آغای شیخلاری" اگه بروز بودن مثل توباشه این بروز بودن نه به شب بودنه!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار