قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۴۳۷,۷۰۰ (چهارصد و سی و هفت هزار و هفتصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۴۸ درصدی به ۴۳۵,۶۰۰ (چهارصد و سی و پنج هزار و ششصد ) تومان رسید. 

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۵۸۰,۹۰۰ (پانصد و هشتاد هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۶ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ مثقال طلا

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۲۱ درصدی، از ۱,۸۹۴,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و نود و چهار هزار) تومان به ۱,۸۹۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و نود هزار) تومان رسید. 

آخرین نرخ دلار در صرافی

امروز دلار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، دلار که روز قبل تا ۱۲,۶۹۷ (دوازده هزار و ششصد و نود و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۱۲,۶۴۸ (دوازده هزار و ششصد و چهل و هشت ) تومان رسید. 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۲,۵۸۰ (دوازده هزار و پانصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۷۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۱۳,۹۴۶ (سیزده هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۶ درصدی داشته است. 

قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۰.۹۲ درصدی، از ۱۶,۹۹۹ (شانزده هزار و نهصد و نود و نه ) تومان به ۱۶,۸۴۴ (شانزده هزار و هشتصد و چهل و چهار ) تومان رسید. 

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درهم امارات ۳,۴۶۵ (سه هزار و چهارصد و شصت و پنج ) تومان، لاری گرجستان ۴,۴۰۵ (چهار هزار و چهارصد و پنج ) تومان، لیر ترکیه ۲,۱۷۶ (دو هزار و یکصد و هفتاد و شش ) تومان، دلار کانادا ۹,۶۱۹ (نه هزار و ششصد و نوزده ) تومان، فرانک سوئیس ۱۳,۰۸۳ (سیزده هزار و هشتاد و سه ) تومان، دلار استرالیا ۸,۶۹۵ (هشت هزار و ششصد و نود و پنج ) تومان، روبل روسیه ۲۰۲ (دویست و دو ) تومان، بات تایلند ۴۲۳ (چهارصد و بیست و سه ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۰۷۳ (سه هزار و هفتاد و سه ) تومان نرخ گذاری شدند.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

امروز سکه بهار آزادی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۲۸۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و هشتاد و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۷ درصدی به ۴,۲۵۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و پنجاه و نه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۳۱۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و ده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۳۲ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۴,۲۸۴,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و هشتاد و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۶ درصدی داشته است