سرپرست باشگاه تراکتور گفت: مطرح شدن نام مربیان خارجی برای هدایت تراکتور تنها گمانه‌زنی است.
کد خبر: ۸۰۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 16 December 2019

به گزارش تابناک تبریز، میر معصوم سهرابی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج فوتبال در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این تیم، اظهار داشت: با توجه به فشردگی مسابقات، تمرکز اصلی کادر مدیریتی و کادر فنی برای کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های آتی است. هیأت مدیره تراکتور پس از جمع بندی‌های لازم در تعطیلات نیم فصل، تصمیمات مناسب برای رسیدن تیم به ثبات را اتخاذ خواهند کرد. 

سهرابی در خصوص مذاکره با یک سرمربی ایتالیایی، گفت: مطرح شدن نام مربیان خارجی تنها گمانه‌زنی است. جلسه هم اندیشی خوبی با حضور پیشکسوتان باشگاه برگزار شده و کمیته فنی نیز طی این هفته معرفی می‌شود تا تصمیم گیری‌ها به صورت کارشناسی و با ارزیابی وضعیت فعلی باشد.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم فردی باید به عنوان سرمربی انتخاب شود که بتواند با فرهنگ ما ارتباط برقرار کرده و به راحتی اینجا زندگی کند. هواداران مطمئن باشند که تصمیم خوبی در خصوص سرمربی آینده تیم گرفته می‌شود.

سهرابی در خصوص ناراحتی مالک باشگاه از شرایط اخیر تراکتور، عنوان کرد: زنوزی فردی است که سرمایه‌اش را به خاطر عشق به وطن در ورزش هزینه کرده است. نباید اجازه دهیم عده‌ای با هدف سوء استفاده، مسائلی را در سکوها به جریان بی‌اندازند. اکنون تیم‌های صنعتی و تیم‌ استقلال با مسائل و مشکلات مالی مواجه هستند. اما زنوزی 2 تیم را خریداری کرده و با بهترین امکانات مالی اداره می‌کند. 

وی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین رقیب تراکتور حاشیه است، گفت: هواداران می‌توانند با حمایت‌هایشان، زنوزی را برای ادامه تیمداری دلگرم کرده و با حاشیه‌سازان برخورد کنند.

سهرابی در خصوص نقل و انتقالات تیم، بیان کرد: آقایان الهامی و شیخ لاری به طور کامل تراکتور را می‌شناسند و بازیکنان جدید بر اساس نظرات کادر فنی جذب خواهند شد؛ البته در حال حاضر تمرکز ما برای کسب حدأکثر امتیازات از بازی‌های پیش رو است.

وی در خصوص وضعیت کوین فورچونه، اظهار کرد: فورچونه از نیمکت نشینی گلایه دارد و به همین دلیل پس از بازی با شاهین شهرداری بوشهر در تمرینات تیم شرکت نکرده است که پرونده انضباطی در این زمینه تشکیل شده و قطعاً تصمیماتی گرفته می‌شود تا باشگاه از نظر مالی ضرر نکند.

سهرابی با بیان اینکه در خصوص نوع جذب بازیکن آسیب شناسی شده است، گفت: بازیکنی جذب می شود که با فرهنگ ما سازگاری داشته باشد و اولویت نخست، جذب بازیکنان داخلی است؛ در غیر این صورت، بازیکن خارجی رزومه‌دار به جمع تراکتور اضافه خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: روند رو به رشد تیم شروع شده و این موضوع در بازی با فولاد مشهود بود. با حمایت بیشتر هواداران، نتایج تیم بهتر هم می‌شود.

سهرابی در پایان از بزرگان تیم بابت کمک به بهبود شرایط روحی و روانی بازیکنان تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار