کد خبر: ۸۱۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 30 December 2019

انقلاب اسلامی یک حرکت مقتدر مردمی بود که در صحنه ماندند و نسبت به آرمان های رهبر کبیرشان مومنانه زیستند.همین ایمان صادقانه پادزهر همه فتنه ها و بدخواهی ها و ... گردیده است.

جمهوری اسلامی با همین اقتدار مردم حاضر در صحنه تشکیل شد و مردم سالاری دینی تصویر گویای نظام برآمده از انقلاب اسلامی است.

البته دشمنی ها و عناد با مردم روز به روز شدیدتر شده است و مشخصا در سالهای اخیر جهت تغییر ذائقه انقلابی مردم سرمایه گذاری سنگینی شده است.

تقریبا ۱۰ سال قبل فتنه ای پیچیده در کشور رخ داد که با هوشیاری مردم در ۹ دی ماه تار و پود عنکبوت شیاطین از هم گسیخت.

رهبر انقلاب حرکت آن روز مردم را ناشی از بصیرت مثال زدنی آنها عنوان کرد و از همان روزها، دشمنان نظام با طرح های چند لایه اقتصادی، رسانه ای، امنیتی به جنگ ایدئولوژیکی با مردم برنامه ریزی کرده اند.

هدف اصلی هجمه سنگین دشمنان انقلاب اسلامی، ارزش زدایی از جمهوری اسلامی در اذهان و باورهای افکار عمومی است.

بصیرت کلید واژه مشترک بقا و نابودی جمهوری اسلامی است.
دشمنان قسم خورده به یقین رسیده اند که تا وقتی بصیرت مردم کور و کر و گنگ نشده قطعا نمی توانند آسیبی به نظام برسانند.

اما آفت اصلی تهدید کننده بصیرت مردم، القائات و وسوسه های معاندین نیست بلکه یک طرفه شدن بصیرت در بین مردم و مسئولین همان نقطه کوری است که دشمنان را امیدوار کرده است.

آیا مردمی که در بزنگاه های مهم تاریخی با بصیرت و آگاهی و شعور دینی، نقش آفرینی تاریخی خود را ایفا کرده اند نباید انتظار بصیرت از مسئولین داشته باشند؟! جمهوری اسلامی جمهوری حاکمیت مردم بر مردم تحت آموزه های دین اسلام است اما چرا چنین شده است که نگاه و حرکت نابخردانه برخی مسئولین القای حکومت اقلیت پر مدعای همیشه طلبکار بر مردم را می نماید؟! باید بدون تعارف پرسید که چرا مطالبه مردم از مسئولین برای بصیرت داشتن روی زمین مانده؟! بصیرت موضوع و یا عبارت مشکله علمی و فنی نیست. در راهبرد کلان ادبیات امام خمینی و خلف صالح ایشان بکررات مشخصه نمود بصیرت در رفتار مسئولین تذکر داده شده است.

دردسر اصلی نظام نفوذی های بوقلمون صفتی است که در چاپلوسی و وادادگی با یکدیگر کورس گذاشته اند.

 

آفت زدایی از انقلاب اسلامی تنها در پرتو شفافیت و تقوای سیاسی و مردمی بودن واقعی است و در بزنگاه فعلی تاریخ انقلاب شاید درمان گری های معمول سیاسی کارساز نگردد. چرا که براستی ضد انقلابی که در صف مسئولین رخنه کرده و تقوای سیاسی را فدای مصلحت سنجی های خودخواهانه کرده است می تواند شفافیت در مواضع داشته باشد و در جایگاهی که هست با ذکر عملی پاکدستی، جهنم ابتلائات جهنمی نمرود نفس اماره و وعده های شیاطین انسی و جنی را گلستان بندگی و خدمت صادقانه کند؟!
نهم دی دادگاه عمومی انقلاب اسلامی به قضاوت مستقیم مردمی بود که با انقلاب نرم خود همه ساختار های کذایی ایجاد شده توسط نفوذی های سابقه تراش و سابقه ساز های جعلی و همه عناوین فریبنده ای دیگر را به چالش کشیدند. تمام تلاش نفوذی ها قابل بین مردم و نظام است.
واقعیت تلخ تاثیر نفوذی ها در وضعیت موجود، تحریم زدگی گسترده و سرکار بودن برخی مسئولین غفلت زده و رویا سازی های شیطانی جهت همبستری با آمریکا و نظام سلطه، با ظاهری مردم دوستانه ولی باطنی تاریک و زهرآلود و در جهت تحقیر انقلاب اسلامی، تنها در پرتو حضور مردم با بصیرت در صحنه بقای جمهوری اسلامی را حفظ کرده است ولی تا زمانی که جاده دو بانده بصیرت متقابل بین مردم و مسئولین که یک طرفه شده بازگشایی نگردد، حتی همین حضور مردم در صحنه، به نظر نمی رسد متضمن پیروزی ما در جبهه های حق علیه باطل باشد.
نگاه استراتژیک رهبر انقلاب به واقعیت ها و آینده نظام و نقش پر رنگ مردم حاضر در صحنه برای توفیقات ناب، منجر به چیدن میوه بصیرت مردم در نه دی در بیانیه گام دوم انقلاب گردید.
بیانیه گام دوم و ظرافت ها و ظرفیت هایش بهانه ای برای پیشروی و پیشرفت و تعالی و کمال انقلاب اسلامی برای هیچ باقی نگذارده و قطعا در پرتو بصیرت مردم و مسئولین جمهوری اسلامی از نفوذی ها آفت زدایی خواهد شد.
تکلیف نخبگان وفادار و با بصیرت در آستانه اتفاق باشکوه پیش رو بسیار سنگین است چرا که نفوذی قصد ادامه استیلای خود بر نهاد مردمی مجلس را دارند ولی برپا کنندگان ۹ دی با روشنگری و حضور در صحنه باید تکلیف مردم و نظام با نفوذی ها را در پای صندوق های رای مشخص کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار