به مناسبت هفته‌ی پرستار افتخار حضور در برنامه‌ی باشکوه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ پرستاران و پیراپزشکان عزیز و فداکار که رهرو حضرت زینب (س) می‌باشند را داشتم.
کد خبر: ۸۱۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 04 January 2020

به گزارش تابناک تبریز،به مناسبت هفته‌ی پرستار افتخار حضور در برنامه‌ی باشکوه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ پرستاران و پیراپزشکان عزیز و فداکار که رهرو حضرت زینب (س) می‌باشند را داشتم. نقش بی بدیل عزیزان پرستار و پیراپزشکان در جهت ارتقاء سلامت جامعه و نجات جان بیمار بسیار حائز اهمیت است. و این عزیزان با ایثارگری و فداکاری شبانه‌روزی، به همراه پزشکان ارجمند به صورت یک تیم منسجم درمانی-آموزشی، در خدمت مردم ارزشمند این مرز و بوم هستند.

پیام جراح خیر برای پرستاران
 مطمئنا جامعه‌ی پرستاری، مطالبات جدی و به‌حقی با وجود مصوبه‌ی قانونی مجلس شورای اسلامی دارند؛ امید است که نمایندگان ملت به‌ویژه در مجلس آینده از حقوق قانونی این فرشتگان رحمت دفاع نموده و این قانون را عملیاتی نمایند تا این قشر خدوم و فرهیخته که همواره با قداست و پاکدامنی در خدمت بیماران نیازمند بوده‌اند با انگیزه‌ی بهتری در جهت ارتقاء سلامت جامعه ایفای نقش نمایند.
پیام جراح خیر برای پرستاران
 

اینجانب به نوبه‌ی خود از زحمات تمامی پرسنل پرستاری پیراپزشکی و کادر اتاق عمل و مجموعه‌ی پشتیبانی این عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را دارم.


دکتر محمد ایرجیان جراح و متخصص ارتوپدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :