محمدعلی گرزین با اشاره به نحوه فعال‌سازی کارت تلفن خاطرنشان کرد: برای فعال‌سازی کارت تلفن قدیمی و یا کارت جدید به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه و پس از ثبت کارت به نام مشتری، رمز چهاررقمی اختصاص می‌یابد و از این پس استفاده از کارت تلفن با وارد کردن رمز چهاررقمی امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۱۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 17 January 2020
مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: کارت‌های تلفن همگانی قابلیت شارژ دوباره یافتند.

به گزارش فارس، گرزین از قابلیت شارژ کارت‌های تلفن همگانی در همدان خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان کارت‌های تلفن همگانی می‌توانند تنها با یکبار مراجعه به امور مشترکین‌های مراکز مخابراتی در سطح استان کارت تلفن همگانی خود را فعال و برای همیشه از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: از آنجا که هر سال مبالغ زیادی صرف تهیه و توزیع کارت‌های تلفن همگانی می‌شد و بعد از اتمام اعتبار، بلااستفاده می‌ماند و تبدیل به زباله می‌شد، شرکت مخابرات ایران با نوآوری‌های کارشناسان ایرانی در اقدامی ابتکاری و با توجه به نیاز جامعه، کارت‌های تلفن را به کارت دائمی تبدیل کرد.

مدیر مخابرات منطقه همدان با تاکید به اینکه از این پس کارت تلفن همگانی همانند سیم‌کارت قابل شارژ و استفاده مجدد خواهد بود گفت: با این اقدام نه تنها از انباشت زباله‌های غیر قابل تجزیه در طبیعت جلوگیری می‌شود بلکه به حضور دلال و واسطه نیز پایان خواهد داد.

وی با بیان اینکه افرادی با سوء استفاده از نیاز دیگران، کارت‌های تلفن را با مبالغ بسیار گزاف در اختیار آن‌ها قرار داده و اقدام به ایجاد بازار سیاه می‌کردند افزود: از این پس با شارژ این کارت‌ها می‌توان همواره از آن استفاده کرد.

گرزین صدور کارت تلفن به نام شخص، قابلیت شارژ کارت، امکان خرید شارژ برای کارت تلفن خود و دیگران و مشاهده کارکرد کارت تلفن را از مزایای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: مسدودسازی کارت در صورت مفقودی، سرقت و خرابی و انتقال شارژ به کارت تلفن دیگر همان فرد از مزایای دیگر طرح مورد نظر است.

وی با اشاره به نحوه فعال‌سازی کارت تلفن خاطرنشان کرد: برای فعال‌سازی کارت تلفن قدیمی و یا کارت جدید به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه و پس از ثبت کارت به نام مشتری، رمز چهاررقمی اختصاص می‌یابد و از این پس استفاده از کارت تلفن با وارد کردن رمز چهاررقمی امکان پذیر است.

مدیر مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه در هر کارت جدید مبلغی به عنوان شارژ اولیه وجود دارد گفت: در صورتی که کارت قدیمی فعال شود شارژ موجود در آن قابل استفاده است.

وی به خرید شارژ از طریق مراجعه به مراکز مخابراتی، به سایت www.tci.ir و از طریق تلفن همراه با استفاده از کد*۲۰۲۰# اشاره کرد و افزود: درصورت مسدودشدن، انتقال مبلغ شارژ به کارت جدید امکانپذیر است.

گرزین بیان کرد: افراد در استفاده از کارت، ابتدا کارت خود را به دستگاه وارد، رمز چهار رقمی را ارسال و پس از رویت پیام (لطفا شماره‌گیری نمایید) شماره مخاطب را وارد کرده و تماس برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مفقودی کارت یا فراموشی رمز افراد می‌توانند به مراکز مخابراتی مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
فراموش کردن رمز کارت همگانی سربازی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار