فرماندار قم گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات صلاحیت 79 نفر از مجموع 201 ثبت نام کننده تایید شده و صلاحیت 115 نفر تایید نشد.
کد خبر: ۸۱۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴ 13 January 2020

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در استان قم در ایام ثبت نام انتخابات مجلس 201 نفر نامزد نسبت به ثبت نام اقدام کردند که 172 نفر از این افراد مرد و 29 نفر نیز زن بودند

وی با بیان اینکه صلاحیت 28 نفر از این افراد احراز نشد، گفت: هیأت اجرایی استان قم در مرحله اول صلاحیت 173 نفر شامل 153 مرد و 19 زن را تایید کرد و 17 کاندیدای مرد و 10 کاندیدای زن در این مرحله از سوی هیأت اجرایی رد صلاحیت شدند.

فرماندار قم از انصراف هفت نفر از کاندیداها خبر داد و یادآور شد: در زمان بررسی صلاحیت ها توسط هیأت اجرایی 2 نفر و در مرحله اجرایی نیز 5 نفر از ادامه حضور در روند بررسی صلاحیت ها انصراف دادند.

وی در خصوص پایان زمان بررسی هیأت نظارت بر انتخابات گفت: دیروز فرصت هیأت نظارت بر انتخابات در خصوص بررسی صلاحیت نامزدها پایان یافت و امروز نتایج بررسی‌های صورت گرفته اعلام شد.

حیدری افزود: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات صلاحیت 79 نفر از مجموع 201 ثبت نام کننده تایید شده و صلاحیت 115 نفر تایید نشد.

وی با بیان اینکه صلاحیت 47 مرد و 10 زن توسط هیأت نظارت احراز نشد یادآور شد: از مجموع افراد تایید صلاحیت شده 74 نفر مرد و 5 نفر زن هستند.

فرماندار قم ادامه داد: کسانی که صلاحیت آنها تایید نشده است تا پنجشنبه 26 دی ماه فرصت دارند از ساعت 8 تا 16 به هیأت نظارت شورای نگهبان مستقر در فرمانداری قم مراجعه کرده و اعتراض خود را به صورت کتبی اعلام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار