کد خبر: ۸۱۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 15 January 2020

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد " البرز پناه " به عنوان رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش استان منصوب شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره امور مالی آموزش وپرورش استان با حضور یاری معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی، شرافت زاده ذیحساب آموزش و پرورش، مرادی مدیر سازمان دانش آموزی و رؤسا و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش در دفتر معاونت پشتیبانی برگزار شد.
در این آیین معاون پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه کار در حوزه مالی سخت و طاقت فرسا است،خطاب به کارکنان این مجموعه اظهار کرد: خواهش میکنم این نگاه هم گرایی و در سیستم بودن و با هم بودن را حفظ کنید، کسانی که نمی توانند و نمی پذیرند که در این سیستم در کنار دیگران و با تعامل کار کنند عذر آنها را می خواهیم.
او افزود: کوچکترین مسله ای که امنیت کاری را خدشه دار کند و هماهنگی بین مجموعه را از بین ببرد قابل پذیریش نیست.
اردشیر یاری با اشاره به اینکه هر جا در آموزش و پرورش تخلف بود باید اصلاح شود گفت: از همه نهادهای نظارتی تقاضا دارم همیشه مسایل مالی آموزش و پرورش را رصد کنند.
او با تاکید بر اینکه مسایل مالی باید روشن و اداره حسابداری باید شیشه ای و شفاف باشد گفت: از هیچ تخلفی و قانون گریزی چشم پوشی نمی کنم ، اگر کسی در مسایل مالی دست درازی کرد باید دستش قطع شود.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات "فرزاد اختر شناس" رییس قبلی اداره امور مالی اظهار کرد: ایشان نگاه مدیریتی و اخلاق گرایی داشتند، بدگویی ها و نامهربانی ها را به درون خود می ریخت و این مسایل هیچ گاه در کار او خللی وارد نمی کرد، وی انسانی مطمعن و شایسته ای بودند انشاالله هر جا می روند موفق باشند.
یاری در مورد انتخاب "البرز پناه" به عنوان رییس جدید اداره مالی گفت: با بررسی ها همه جانبه به این نتیجه رسیدیم که در نبود اخترشناس از آقای پناه استفاده کنیم که سالها در زمینه مالی و حسابداری تخصص و تجربه دارند، وی بسیار آدم متواضعی است که با ذیحساب، کارکنان، مجموعه آموزش و پرورش و ارباب رجوع ارتباط و تعامل خوبی دارند، امیدوارم بتوانند با موفقیت این راه را ادامه بدهند.
"پناه" دارای مدرک فوق لیسانس حسابداری و 28 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد. وی 4 سال حسابدار آموزش و پرورش بویراحمد و 6 سال کارشناس بودجه اداره کل آموزش و پرورش بوده است.
در پایان این جلسه از زحمات فرزاد اخترشناس تشکر و حکم البرز پناه به وی ابلاغ شد.
متن ابلاغ به شرح زیر می باشد:
برادر ارجمند جناب آقای البرز پناه
با سلام و احترام
در اجرای بخشنامه شماره 710/20 مورخ 92/5/6 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع و با عنایت به بخشنامه 230 و نظر به شایستگی ها وتجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اداره امور مالی موضوع پست سازمانی شماره 194 ـ 88308
منصوب می شوید. امید است با توکل به الطاف الهی موفق باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار