سیدسعید شاهرخی گفت: وجود ویدئو پروژکتور در مدارس به معنای هوشمندسازی کامل نبوده و باید به سمتی حرکت کنیم که تمامی زیرساخت‌های لازم در مدارس تکمیل و تجهیز شود.
کد خبر: ۸۱۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 17 January 2020
استاندار همدان با تأکید بر اینکه هوشمندسازی مدارس باید در ابعاد مختلف تقویت شود، اعلام کرد: در حال حاضر مدارس هوشمند از کمترین امکانات ممکن استفاده کرده و باید به دنبال برنامه‌ها و نرم افزار‌های کاربردی‌تر باشیم.

به گزارش ایسنا، شاهرخی در شورای آموزش و پرورش استان همدان، با اشاره به حوزه هوشمندسازی مدارس استان، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز و لزوم استفاده از رایانه توسط دانش آموزان، هوشمندسازی مدارس امری مهم و اجتناب ناپذیر است که در استان همدان به خوبی در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر اینکه هوشمندسازی مدارس باید در ابعاد مختلف تقویت شود، اعلام کرد: در حال حاضر مدارس هوشمند از کمترین امکانات ممکن استفاده کرده و باید به دنبال برنامه‌ها و نرم افزار‌های کاربردی‌تر باشیم.

استاندار همدان همچنین خاطرنشان کرد: ارتباطات بین همه عوامل مدرسه مانند مسئولان آموزشی، دانش آموزان و اولیاء آن‌ها از اهداف مدارس هوشمند بوده که خود دریایی از تلاش و همت را می‌طلبد.

وی ایجاد یک برنامه مدون در اجرای طرح هوشمندسازی را گام نخست در این حوزه دانست و افزود: یک همکاری بین بخشی در آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های مربوطه لازم است تا با طراحی و برنامه ریزی هوشمندسازی مدارس کامل شود.

شاهرخی درباره ایجاد مدارس مروج سلامت در استان گفت: مدارس مروج سلامت از طرح‌های بسیار قوی بوده که با اجرایی شدن آن گام مهمی در ارتقاء کیفیت مدارس از نظر سلامت دانش آموزان برداشته خواهد شد.

کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش همدان

استاندار همدان در ادامه گفت: شورای آموزش وپرورش استان همدان با همکاری تمام اعضا در کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده و مورد تجلیل وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی اظهار کرد: اداره و راهبری ۲۸۷ هزار دانش آموز در استان همدان امری دشوار بوده که به همت آموزش و پرورش استان به بهترین نحو ممکن در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار