حجت الاسلام امین رضایی دولت از حضور گسترده مردم روستا‌ها و عشایر در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن و چهلم سردار سلیمانی خبر داد و افزود: امسال با حضور مردم و خانواده‌های شهدا و روحانیون بیانیه دوم انقلاب اسلامی هم تبیین می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 16 January 2020
مسئول کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان همدان گفت: دهه فجر امسال بیش از ۵ هزار برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی برای روستائیان و عشایر استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام رضایی دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال به خاطر مقارن شدن با شهادت حضرت فاطمه (ص) و شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی فاطمی دارد.

وی از حضور گسترده مردم روستا‌ها و عشایر در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن و چهلم سردار سلیمانی خبر داد و افزود: امسال با حضور مردم و خانواده‌های شهدا و روحانیون بیانیه دوم انقلاب اسلامی هم تبیین می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: امسال در کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان مسابقات قرآنی روستاییان، مسابقات ورزشی، جشن‌های انقلاب، زنگ انقلاب در مدارس، معاینه رایگان و واکسیناسیون دام روستاییان و عشایر، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های آن‌ها و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را برگزار خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار