لیگ برتر فوتسال کشور؛
تیم ملی حفاری در اولین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور مقابل مس سونگون در ضربات پنالتی به برتری رسید.
کد خبر: ۸۱۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 17 January 2020

تیم ملی حفاری روز، پنجشنبه در اولین بازی مرحله پلی‌آف میزبان مس سونگون بود که در این دیدار موفق شد در ضربات پنالتی به برتری برسد.

پیش از آغاز بازی، دو تیم در مراسمی که برای بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه هواپیمایی اوکراین برگزار شد، ادای احترام کردند.

بازی در نیمه اول، سرعتی آغاز شد و شهاب طالبی در دقیقه ۳، ملی حفاری را از حریف خود پیش انداخت و در دقیقه ۵ نیز مس سونگون بازی را به تساوی کشاند. نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه نخست که پر سرعت و پایاپای بود، با درگیری بسیار بین بازیکنان دو تیم و اعتراضات مکرر به داور همراه بود.

در دقیقه چهار نیمه دوم، بازیکن ملی‌حفاری در نزدیکی‌های محوطه جریمه تیم مس سونگون سرنگون شد که کادر فنی ملی‌حفاری و تماشاگران این تیم، معتقد بودند این خطا درون محوطه جریمه صورت گرفته است و اگرچه داور به بازیکن مس، کارت زرد را نشان داد ولی خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد. حفاری از این موقعیت نتوانست بهره ببرد.

در ادامه نیز کادرفنی حفاری در صحنه‌ای به شدت به تصمیم داور اعتراض نشان دادند. همچنین در دقیقه ۹، گل دوم مس سونگون به ثمر رسید. این تیم یک دقیقه بعد نیز گل سوم خود را وارد دروازه ملی حفاری کرد.

ملی حفاری که به شدت به دنبال برد در این دیدار بود، در ۴۶ ثانیه پایانی و در حالی‌که پاور پلی کرده بود به گل دوم دست پیدا کرد.

ملی حفاری در ادامه روند خوب خود در این بازی، در ۱۴ ثانیه پایانی مسابقه نیز بازی را به تساوی کشاند. پس از این تساوی، تماشاگران ملی‌حفاری سر از پا نمی‌شناختند.

این دیدار در وقت‌ قانونی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و با توجه به اینکه بازی در مرحله پلی آف بود و حتما باید یک تیم با برد زمین را ترک می‌کرد، کار برای مشخص شدن تیم برنده به وقت‌های اضافه کشیده شد.

وقت‌های اضافه نیز در دو تایم سه دقیقه‌ای برگزار شد، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در نهایت نیز کار برای تعیین تیم برنده به ضربات پنالتی کشیده شده و این ملی حفاری بود که توانست در دیداری حساس و پر هیجان، بازی را به سود خود به پایان برساند.

از حواشی بازی در زمان ضربات پنالتی می‌توان به تکرار ضربه پنالتی شهاب طالبی، بازیکن حفاری اشاره کرد. داور پس از این که طالبی ضربه پنالتی خود را زد و گلر مس توانست او را دفع کند، دستور تکرار ضربه را داد. این تصمیم داور با واکنش و اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان مس همراه بود و همه آن‌ها به سمت داور رفتند و به داور اعتراض کردند.

پس از برد ملی‌حفاری، شاگردان کیاوش علاسوند و تماشاگران با جمع شدن در میانه زمین به جشن و پایکوبی پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز عده ای از تماشاگران، وقتی تیم مس قصد رفتن به رختکن را داشت، به سمت زمین بطری پرتاب کردند که بازیکنان حفاری از آن‌ها خواستند آرامش خود را حفظ کنند و ماجرا ختم به خیر شد و تیم مس به رختکن رفت.

بازی‌های مرحله پلی‌آف به صورت ۲ برد از ۳ بازی برگزار خواهد شد. دومین دیدار بین دو تیم حفاری و مس، روز دوشنبه هفته آینده در تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار