مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت : در گام دوم مجموعه افق موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات انجام گرفت.
کد خبر: ۸۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 17 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان اعلام کرد: یکی از سنت های جاوید و باقی که از دوره های گذشته تا به امروز در جامعه اسلامی منتقل شده وقف است .

 

وی افزود : وقف از سنت های باز یعنی به اختیار واقف است و نوع عملکرد آن بعد از وقف به نیات بر می گردد که می تواند به تشخیص متولی در جهت آسیب های اجتماعی روز را پیگیری و به ثمر برساند .

مدیر کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان ابراز داشت: گام های موثر با توجه به نیات واقف در حوزه های آسیب های اجتماعی قابل توجه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان اظهار داشت: در طی مدت یک ماه از تاسیس مرکز افق در بقعه متبرکه امام زاده سید مظفر یک مجموعه خدماتی برای اشتغال ۱۰ نفر از بانوان انجام شده است .

وی ادامه داد: در گام دوم مجموعه افق موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات انجام گرفت .

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان اضافه کرد : یکی از آسیب های اجتماعی مهم در جامعه نبود سرپرست در کنار خانواده است که با همت اداره اوقاف وامور خیریه و ستاد دیه برای حل این مشکلات در حال پیگیری است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان خاطرنشان کرد : با توجه به نیازهای جامعه امروز در سدد اصلاح نیات واقفین در جهت اجرای دقیق و متناسب با نیاز جامعه در سطح استان هستیم .
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار