امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: اقدام شیطنت آمیز سه کشور اروپایی در ارجاع پرونده هسته ای ایران به کمیسیون ها اختلاف ویاهمان پروژه مکانیزم ماشه بار دیگر بدعهدی ودشمنی اروپاییان را اثبات کرد ونشان داد که اروپا در دشمنی با انقلاب دست کمی از آمریکا ندارد.
کد خبر: ۸۱۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 17 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه تفرش ، در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی، صفت رحم و عاطفه را به عنوان صفت کمال انسانی حتی در رابطه با دشمنان معرفی کرد وافزود:
روزهای سرنوشت سازی که پشت سر می گذاریم، میدان آزمایش جدیدی را برای مردم سرافراز ایران اسلامی، از پس چهل سال فراز و فرود رقم زده است.
وی یاد آورشد: شیطان اکبر، چنین طراحی کرده است که برای خاموش کردن ندای حق طلبی در سکوت ظلمانی حاکم بر جهان مرعوب شده، علاوه بر هجمه ی نظامی و فرهنگی و اقتصادی، هجمه ی رسانه ای را به عنوان آخرین تیر در ترکش به کار گیرد، تا روحیه ی استکبارستیز بناکنندگان تمدن نوین اسلامی را خرد کند.
وی اظهارداشت: امپراطوری رسانه ای دشمن، تلاش کرد از ترور زبونانه و حقیرانه ی قهرمان و مرد فاتح محور مقاومت، تصویرسازی کند، تا نیت و رفتار پلشت خود را موجه جلوه دهد و همزمان، با چنگ و دندان نشان دادن، عملیات مرعوب سازی را در دستور کار قرار داد.
حجت الاسلام میرزایی افزود: برگزاری تشییع و تجلیلی شگفتی ساز و منحصربه فرد در تاریخ بشریت، رفراندومی دشمن شکن برای گفتمان مقاومت رقم زد، آنچنان که هیچ هجمه ی رسانه ای، قادر به کنترل و تقلیل امواج آگاهی بخش حضور معنی دار مردمی نشد.
وی اضافه کرد: متعاقب این پیروزی راهبردی و نقطه ی عطف سرمایه ساز، سیلی دشمن شکن موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هیمنه و ابهت پوشالی اشغالگران آمریکایی، تمام توان رسانه ای دشمن را به میدان آورد، تا با کوچک انگاری و سانسور، از بازتاب وسیع تحقیر و خفتی که متحمل شدند، بکاهد و بوق های تبلیغاتی استکبار، مترصد فرصتی بودند که از نقش آفرینان تاریخ ساز این عرصه، انتقام بگیرند. از این رو، اشتباه انسانی و فنی پدافند هوایی که در شرایط جنگی و حساس مقابله با تحرکات احتمالی دولت تروریست آمریکا رخ داد و موجب جان باختن گروهی از هموطنان عزیز و برخی اتباع دیگر کشورها شد وبرای چنین نیت شومی هدفگذاری شد.
حجه السلام میرزایی ضمن عرض تسلیت مجدد و اظهار همدردی عمیق با داغ دیدگان و خانواده های ایرانی و غیر ایرانی که عزیزانشان را در این حادثه ی دلخراش از دست دادند، افزود:
قلب سلیمی از عمق این فاجعه ی تلخ و دردآور متأثر است، در خصوص حادثه، مواجهه ی صریح و صادقانه ی ستاد کل نیروهای مسلح را در کنار برخورد قانونی با مسببان قاصر یا مقصر، التیام بخش و مسئولانه می داند، اما پر واضح است که هجمه به سردار افتخارآفرینی که از جبهه ی نبرد موشکی با آمریکای پرمدعا، پیروزمندانه بازگشته و تنها چند روز از مواجهه ی عزت آفرین، مقتدرانه و دشمن شکنش گذشته است، تکمیل سناریوی آمریکایی تلقی می شود، با این هدف که با ترور شخصیت، فرمانده ی توانمند و خدوم نیروی هوا فضای سپاه را از میدان خارج کند.
امام جمعه تفرش یادآور شد: امثال سردار حاجی زاده، حاج قاسم های زنده ای هستند که مردم انقلابی اجازه نخواهند داد کشور از ظرفیت کم نظیرشان محروم شود و فضای اتحاد و انسجام روحیه بخش، امیدآفرین و پیش برنده ای که به برکت خون ریخته شده در آن " شهادت بزرگ " بر کشور حکم فرما شد، آسیب ببیند.
وی ادامه داد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ظرف چهل سال گذشته، چهل و یک هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده و در کنار ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است، در توطئه ای شوم، آماج حملات کینه توزانه ی عده ای معاند قرار می گیرد و خدمات بی نظیرش در عرصه ی خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی و امداد و نجات و بومی سازی فناوری های پیشرفته، نادیده انگاشته می شود و نقش بی بدیل این نیروی مخلص در برقراری امنیت پرواز در سه دهه ی گذشته نادیده انگاشته می شود و فضای مجازی و رسانه ای، آلوده به تیرهای زهرآگین حقد و کینه ی آمریکا و مزدوران داخلی و خارجی او می شود، باید ریشه ی ماجرا را شناخت و کانون اصلی این جوسازی های مسموم را جستجو کرد.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه البته مردم غیور، به شایستگی ریشه ی دروغ پراکنی و تزویر را می شناسید گفت: در تاریخ این مرز و بوم، منفورتر و فریب کارتر از دولت انگلیس سراغ نداریم و در شرایطی که سفیر جسور این دولت استعماری، به صورت میدانی و مستقیم صحنه گردان فتنه می شود و پس از رسوایی، به جای عذرخواهی رسمی، طلبکارانه، وقاحت دولت متبوعش را به رخ می کشد، رشته ی این دور تلاش دشمنان هم، برای ایجاد ناامنی، با هوشیاری آحاد مردم شریف خواهد گسست و ناکام خواهد ماند.
حجتالسلام میرزایی از فرماندهان سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ویژه سردار سلامی و سردار حاجی زاده که متواضعانه و اخلاق مدارانه، در رثای این واقعه ی تکان دهنده و اسفناک، آرزوی مرگ کردند، مجدانه خواست که در کنار قبول مسئولیت و پیگیری کشف دلایل بروز خطای فنی و انسانی و اعمال قانون، در این تجربه ی تلخ متوقف نشوند (که نخواهند شد)و با صلابت و مستحکم، همچون گذشته خار چشم دشمنان باشند و البته خوا هند بود و در
دفاع از امنیت این مرز و بوم و در پشتیبانی از محور مقاومت در عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جهاد شبانه روزی خود را ادامه دهند و سرمایه ی اعتماد مردم فهیم و وفادار و روحانیت انقلابی و دعای خیر رهبر عزیزتر از جانمان(مدظله العالی) را پشت و پناه خود بدانند.
وی تاکید کرد: امید می رود زنجیره ی خفت و خواری دشمنان ایران و اسلام، با تدابیر داهیانه ی فرمانده معظم کل قوا و همت والای رزمندگان، به انقلاب مهدی موعود(ارواحنالتراب مقدمه الفداء) متصل شود.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با اشاره به حادثه سیل جنوب شرق کشور گفت: مردم سیل زده و محروم جنوب کشور نیازمند کمک هستند و شهرستان تفرش همراه با همه مردم ایران اسلامی به کمک آنها می شتابند.
وی از همه مردم برای حضور در راهپیمایی اعلام حمایت و تشکر از زحمات سپاه و عملیات پیروزمندانه موشک باران منطقه عین الاسد برای بعد از نماز جمعه دعوت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار