مدیر داخلی نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: اصفهان میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی دارو شد.
کد خبر: ۸۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 24 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، مجید نایب زاده در نشست خبری که به مناسبت گشایش این دوره از نمایشگاه برگزارشد، افزود: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی دارو با حضور 115 شرکت از شش استان اصفهان، تهران، خراسان، فارس و البرز و قم برگزار شد.

وی بیان داشت: 55 درصد شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه از خود استان اصفهان و 32 درصد از تهران و 13 درصد از سایر استان ها هستند.

 مدیر داخلی نمایشگاه بین المللی اصفهان تصریح کرد: رویکرد نمایشگاه پزشکی اصفهان به‌سوی صنعتی بودن تغییر کرده و اکنون شاهد حضور تولیدکنندگان برتر صنایع و تجهیزات پزشکی کشور در این رویداد نمایشگاهی هستیم.

وی بیان داشت: این ۲ نمایشگاه در فضای بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت برتر داخلی و برخی نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی، از دوم تا پنجم بهمن‌ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان اصفهان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار