علی مختاری از اعزام ۳۶۰ نفر از دختران متوسطه دوم طی دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار کرد: این برنامه سومین اردوی راهیان نور است که از ابتدای سال تحصیلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 24 January 2020
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز از این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، مختاری اظهار کرد: ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوم در قالب اردوی راهیان نور با هشت اتوبوس عازم مناطق جنوب شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی با رشادت رزمندگان به مناطق شلمچه، فکه، سوسنگرد و چذابه اعزام شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این اردو دانش‌آموزان از موزه و یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند و از نزدیک با فرهنگ دفاع مقدس و جبهه و جنگ نیز آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه به همراه هر اتوبوس یک راوی و رزمنده به منظور روایت ایثار و فداکاری دلاورمردان اعزام خواهد شد گفت: تجربه ثابت کرده اردوی راهیان نور آثار مثبت فرهنگی بر دانش‌آموزان دارد و در کمرنگ کردن جنگ نرم دشمن تأثیرگذار است.

مختاری در ادامه از اعزام ۳۶۰ نفر از دختران متوسطه دوم طی دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار کرد: این برنامه سومین اردوی راهیان نور است که از ابتدای سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون ۶۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر از شهرستان نهاوند عازم مناطق جنوب شده‌اند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار