حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال تربیت فرزندان خارج از محیط خانواده است گفت: آن‌ها می‌خواهند فرزندان ما در بیرون از منزل، در فضای مجازی و شب‌نشینی‌های فسادانگیز تربیت شوند بنابراین نباید نسبت به این موارد بی‌تفاوت باشیم.
کد خبر: ۸۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 24 January 2020
امام جمعه فامنین با تأکید بر لزوم پاسداشت شورانگیز ایام فاطمیه گفت: بزرگداشت این روز‌ها باید مانند عاشورایی پرشور باشد.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین مصباح با بیان اینکه راه نجات کشور در استقامت و تضرع به ذات اقدس الهی است اظهار کرد: همه کار‌های ما به ید قدرت پروردگار است، اگر توکل کردیم باید خود را به پروردگار بسپاریم.

وی اعتقاد به راه خداوند را در حرکت به سمت وحدت دانست و گفت: مبادا نسبت به اتفاقات پیرامون خود بی‌تفاوت باشیم.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: حضرت علی (ع) می‌فرماید؛ اگر امت ما در جامعه نسبت به فساد و بی‌اخلاقی بی‌تفاوت شدند و امر به معروف را به هم حواله کردند، وعده خداوند به آن‌ها عذاب و تباهی است.

وی با بیان اینکه برخی گناهان مایه عذاب الهی هستند گفت: امر به معروف و نهی از منکر، توجه به حلال و حرام و دوری از ربا جزو احکام الهی است که امت اسلامی باید به این موارد توجه کنند تا جامعه از فساد دور شود.

مصباح در ادامه گریزی به اهمیت توجه به ارزش‌ها زد و یادآور شد: در گذشته خانواده از قداست بالایی برخوردار بود و احترام والدین و فرزندان جایگاه بالایی داشت، اما اکنون ارزش‌ها فراموش شده و فرزندان توجه چندانی به احترام به والدین ندارند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال تربیت فرزندان خارج از محیط خانواده است گفت: آن‌ها می‌خواهند فرزندان ما در بیرون از منزل، در فضای مجازی و شب‌نشینی‌های فسادانگیز تربیت شوند بنابراین نباید نسبت به این موارد بی‌تفاوت باشیم.

امام جمعه فامنین با تاکید بر اینکه مبادا روزی بیاید که از قرآن تنها صوت خوش آن و از نماز تنها نام آن بماند بیان کرد: باید ضمن توجه به حق و حقوق مردم با امر به معروف و نهی از منکر موجب هدایت افراد شویم.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: باید این روز‌ها را به خوبی پاس بداریم، زیرا امنیت ما به برکت نام بزرگ فاطمه (س) است بنابراین باید دسته‌های عزاداری را همچون عاشورا برگزار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار