رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد
کد خبر: ۸۲۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 09 February 2020

 رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با بیان این‌که از اوایل روز یکشنبه روند کاهشی دمای هوای استان آغاز خواهد شد، گفت: با کاهش دمای پنج تا 12 درجه‌ای هوای استان، روزهای سردی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در آذربایجان شرقی خواهیم داشت.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت سامانه‌ی بارشی از روز جمعه در استان، افزود: فعالیت این سامانه‌ی بارشی با ابر و وزش باد شدید از روز جمعه در استان آغاز شد و تا اوایل روز شنبه با بارش باران و برف همراه بود.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه با کاهش تدریجی دمای استان، بارش باران به برف تبدیل خواهد شد.

وی افزود: فعالیت این سامانه تا اوایل روز سه شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

امیدفر خاطرنشان کرد: این سامانه که نواحی جنوب و غرب کشور و بخش جنوبی استان را تحت تاثیر قرار داده است، از روز سه شنبه به تدریج از استان خارج خواهد شد.

وی با بیان این‌که دمای فعلی تبریز چهار درجه بالای صفر است، افزود: دمای فعلی تبریز نسبت به 24 ساعت گذشته یک درجه کاهش پیدا کرده است.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی ادامه داد: دمای تبریز در 24 ساعت گذشته، در گرم‌ترین ساعات خود 11 درجه بالای صفر و در سردترین زمان خود چهار درجه بالای صفر بوده است.

امیدفر با اشاره به آخرین وضعیت شرایط جوی شهرستان‌ها، گفت: طی 24 ساعت گذشته، شهرستان جلفا با 18 درجه بالای صفر و شهرهای هریس و چاراویماق با یک درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :