محرم محمد زاده؛
محرم محمد زاده گفت: تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری همچنان در هاله ای از ابهام قرار داشته و مشکل ساز شده است.
کد خبر: ۸۲۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 09 February 2020

به گزارش تابناک تبریز، این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در تذکر خود اظهار داشت: بسیاری از کارکنان خواستار تعیین تکلیف شدن وضعیت کاری خود هستند و امیدواریم این تبدیل وضعیت با شفافیت و بزودی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر مکان شورا از عمارت ساعت به ساختمانی در منطقه گجیل تصریح کرد: تعطیلی خانه هنر و در اختیار گذاشتن این مکان  برای برگزاری جلسات شورا اعضای شورای شهر اقدام مناسبی نیست،  چرا که اعضای شورای شهر به دلیل حضور هنرمندان در این مکان آنجا را برای شورا مناسب  نمیدانند.‌
محمد زاده گفت: برای هنر و هنرمندان هیچ اقدامی انجام نمیشود، حداقل جایی که محل حضور هنرمندان است را از بین نبریم.
وی تصریح کرد: مکان های بسیاری برای تغییر مکان شورای شهر وجود دارد که می‌توانیم پیشنهادات خودرا ارائه کنیم.
وی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود لباس پاکبانان‌ را مناسب ندانست و گفت: همین امر همواره موجب شکایت این کارکنان خدوم است.
محمد زاده در ادامه اضافه کرد: حقوق کارکنان فضای سبز، سازمان ورزش و برخی مناطق عقب افتاده است که باید هرچه سریعتر پرداخت شود.
این عضو شورای اسلامی هر تبریز گفت: در شهرک صیاد شیرازی‌ برخی  مشکلات وجود دارد که اهالی به آن اعتراض دارند و مهمترین آنها راه دسترسی شهرک است
 قائم مقام شهردار تبریز در پاسخ به این تذکر گفت: طی دوسال اخیر شهرداری و شورای شهر همواره کمک‌ حال هنرمندان‌ بوده است و همواره ارتباط تنگاتنگی با هنرمندان داریم.
رسول موسائی اضافه کرد: مشکل ساختمان هنر این است که این ساختمان تصرف شده و باید براساس قانون به شهرداری بازگشت داده شود اما اینکه شورا به آنجا نقل مکان کند یا خیر،  این اقدام با نظر اعضاء شورا انجام خواهد شد.
موسائی تاکید کرد:  تملک ساختمان موزه هنر به لحاظ اینکه این ساختمان از املاک شهرداری است را پیگیری میکنیم اما در راستای حمایت از هنرمندان نیز با در اختیار قرار دادن مکانی مناسب تر در خدمت این عزیزان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :