دکتر علیرضا منادی:
این مردم لایق بهترین ها هستند چرا که به پای نظام از هیچ گذشت و ایثاری مضایقه نکرده اند
کد خبر: ۸۲۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 13 February 2020


بعنوان فردی که تنها تکیه گاه سیاسی خود را رای مردم دانسته و همواره از بازی های جناحی و سیاسی پرهیز کرده ام ، عرض مینمایم شعار من ، حل مشکل معیشت مردم و ساخت ایران و آذربایجانی در شان این مردم شریف است.
این مردم لایق بهترین ها هستند چرا که به پای نظام از هیچ گذشت و ایثاری مضایقه نکرده اند ، حال آنها برای حل مشکلات خود که البته قصور چندانی در بودجود آمدن آنها ندارند نیاز به یاری و فداکاری فرزندان خادم خود دارند و بیشک با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای ضمن تجدید پیمان با نظام و انقلاب و اعلام حمایت حداکثری خود از تمامیت عرضی و اعتقادی نظام، با انتخاب هایی اصلح در برپا شدن مجلسی در راس امور قدم برخواهند داشت.
معیشت مردم امروز در تنگنا قرار گرفته و سفره هایشان روز به روز کوچک تر شده است، باید برای حل آن اقدامات جدی ای صورت پذیرد .
حقیر با تمام توان و با استفاده از تجارب 8 ساله خود در عرصه نمایندگی مجلس و حضور 4 ساله ام به عنوان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، این وعده را به مردم تبریز و استان می دهم که می توان با کمک مسئولین بخش های مختلف، تمامی مشکلات و مهم تر از همه مشکلات معیشتی مردم را به اقل ممکن رساند . دعواهای سیاسی و جناحی که همیشه مخل مبانی خدمت رسانی به مردم بوده است و مانع شایسته سالاری ها و خدمت صادقانه به این مردم شریف گردیده، به اندازه کافی وجود داشته و دارد، بیشک انتخاب هایی از جنس تکیه بر اعتقاد، انقلابی گری، تخصص و عملگرایی میتواند راهگشای پیشرفت و آبادانی سرزمینمان باشد.
چنانکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی سیل اعتماد مردم لباس خادمی خود را در قاموس نمایندگی مطالباتشان بر تن حقیر بپوشاند، به عنوان یک انقلابی عملگرای آتش به اختیار ، به دور از دعواهای جناحی و زرگری، تنها وظیفه و دغدغه خود را نمایندگی مطالبات مردم دانسته و در حل مشکلات معیشتی مردم و بیکاری جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

دکتر علیرضا #منادی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تبریز،آذرشهر و اسکو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :