کد خبر: ۸۲۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 14 February 2020

ساکت الهامی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته بییستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سخت و پرفشاری خواهد بود برنامه ما این بود که خیلی زود به سایپا گل بزنیم، اما خیلی زود گل خوردیم. وی افزود: خوشحالم که بازیکنانم خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند به گل رسیده و پیروز شوند. فرصت‌های زیادی از دست دادیم؛ البته سایپا هم تیم خوبی است و در هفته‌های گذشته بسیار خوب بازی کرده و امتیازهای زیادی به دست آورده است. آنها در دور برگشت شرایط خوبی داشتند، اما ما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد: باید تشکر کنم از هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان که در این شرایط سخت جوی کمک کردند تا بازی در بهترین شرایط انجام شود. از زنوزی هم بسیار تشکر می‌کنم که در شرایط بد اقتصادی از دو تیم حمایت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه ازهوادارانی که در دمای زیر صفر حامی ما بودند تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم، خاطرنشان کرد: توقع ما ازهواداران بیشتر است. از تماشاگران می‌خواهم که به بازیکنان تراکتور همچون فرزندان خود نگاه کنند. از شاگردانم هم تشکر می‌کنم که امروز عالی بودند و دوباره به جایگاه دوم برگشتیم. باید به روند خوب خود ادامه دهیم و به جایگاه واقعی خود برسیم.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار