هافبک پرویی تراکتور بعد از کش و قوس های فراوان بامداد امروز به ایران برگشت و در جلسه ای با مسئولان باشگاه شرکت می کند.
کد خبر: ۸۲۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 17 February 2020

ویلیان میمبلا که از حدود دو هفته قبل به دلیل تصادف همسرش به کشور پرو سفر کرد، مدت طولانی دور از ایران بود و به همین خاطر شایعاتی درباره جدایی اش از جمع سرخپوشان تبریزی نیز به گوش رسید. منتهی مسئولان تراکتور این شایعات را تکذیب کردند و میمبلا نیز بامداد امروز با بازگشت به ایران به شایعات درباره خودش پایان داد.

 قرار است میمبلا که قبل از سفر به پرو مصدوم بود، امروز در جلسه ای با کادرفنی تراکتور شرایط بدنی اش را توضیح بدهد تا مشخص شود از چه زمانی می تواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

 ساکت الهامی سرمربی تراکتور نیز درباره وضعیت ستاره پرویی گفته است: « من میمبلا را از نظر فنی و اخلاقی قبول دارم. می‌توانستم مانع رفتن او به کشورش شوم، ولی او مصدوم بود و همسرش نیز تصادف شدیدی کرده بود که در همین راستا با آقای زنوزی و آقای سهرابی صحبت کردم و با نظر مثبت آنان، به میمبلا مرخصی دادم.»

 

میمبلا در نیم فصل اول لیگ برتر بازی های نسبتا خوبی را برای تراکتور انجام داد. او از بین خارجی هایی که از ابتدای فصل در تراکتور بودند، تنها بازیکنی بود که در نیم فصل به کارش در تبریز ادامه داد اما مصدومیت مانع از حضورش در تمرینات و مسابقات شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار