نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از ستاد انتحابات استان آذربایجان‌شرقی بازدید کرده و در روند کار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 21 February 2020

حجت‌الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخاباتی استان با قدردانی از زحمات این ستاد اظهار کرد: امروز روز جشن ملی برای ما ایرانیان است و همه در صحنه هستند.

وی ادامه داد: مردم تبریز و آذربایجان باشکوه تمام در انتخابات شرکت خواهند کرد، با همه تبلیغات مسموم که برای کم کردن حضور مردم وجود دارد، نگرانی خاصی از این حیث وجود ندارد.

آل‌هاشم افزود: دشمنان شایعه کردند که با توجه به ویروس کرونا در مجامع عمومی و صندوق‌های رأی ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که این شایعه خطرناک‌تر از کروناست.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی و در استان‌های دیگر هیچ مشکلی نداریم، یادآور شد: این‌گونه مسائل توطئه است و هر روز برنامه‌ریزی جدیدی برای عدم حضور مردم انجام می‌شود که امروز گفته بودند که استامپ‌ها پخش‌کننده ویروس است که خوشبختانه این مسئله به‌راحتی حل شد.

وی ادامه داد: این مسئله حل شد تا ببینیم بعد از این چه شایعه‌ای درست خواهد شد.

آل‌هاشم با اشاره به اهمیت حضور حداکثری متذکر شد: مملکت ما باید در مقابل دشمنان قوی باشد که یکی از عوامل قوی کردن نظام، مجلس قوی است.

وی اضافه کرد: این امر دو رکن دارد که یکی حضور پرشور و دوم انتخاب اصلح است که امیدواریم هر دو پررونق باشد تا مجلس قوی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار