انتقاد غلامحسین مسعودی ریحان از شرایط آسفالت در تبریز:
غلامحسین مسعودی ریحان با انتشار کلیپی از وضعیت نا مناسب آسفالت تبریز انتقاد کرد و گفت: این موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای شهروندان و به خصوص رانندگان خودروهای عمومی شده است .
کد خبر: ۸۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 23 February 2020

 به گزارش تابناک تبریز؛ وی افزود: مشکلات به وجود آمده در تبریز به دلیل خرابی آسفالت قابل قبول نیست.
خرانه دار شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: شهرداری هرچه سریعتر نسبت به رفع این معضل اقدام کند تا در زمان عید نوروز میهمانان این مشکل را نبینند.


غلامحسین مسعودی ریحان در ادامه با اشاره به طرح تحقیق و تفحص شورای اسلامی شهر تبریز با استناد بر تبصره ۷۷ (تامین پارکینگ) و تبصره ۷۸ (خرید و ساخت پارکینگ) گفت: تحقیق تفحص و بررسی این طرح با امضا اعضا شورای اسلامی شهر تبریز از شهرداری تبریز درخواست شده است.


وی اضافه کرد: بر اساس این طرح شهرداری باید درآمد حاصل از کسری پارکینگ ماده صد و درآمد حاصل از پارکینگ های عمومی را جهت خرید و ساخت پارکینگ هزینه کند.


شهردار تبریز در پاسخ به تذکر عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به دلیل فشارهای موجود طی بارشهای سنگین اخیر در یک روز ۵ هزار تن نمک در تبریز پاشیده شد که این مقدار به اندازه ۲ سال گذشته بوده است.
ایرج شهین باهر ادامه داد: دوستانی که در زمان بارش اصرار داشتند نمک پاشی شود امروز مارا به دلیل وجود چاله توبیخ می‌کنند ما قبلا اعلام کرده بودیم که نمک پاشی موجب از میان رفتن آسفالت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار