محرم محمدزاده:
محرم محمد زاده با اشاره به اینکه هنرمندان گینجینه های شهر ما هستند گفت: هنرمندان و اساتید هنری به عنوان گنجینه ما مطرح هستند خواسته‌های آنها بزرگ نیست و حداقل کاری‌است که می‌توان برای‌ آنها انجام داد.
کد خبر: ۸۲۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 23 February 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدزاده اظهار داشت: از شهرداری می‌خواهیم‌ هرچه سریعتر برای فعالیت هنرمندان موسیقی آذربایجان مکانی در نظر بگیرند.


وی در ادامه با اشاره به مشکلات پاکبانان شهرداری تبریز گفت: این عزیزان در تعویض لباس‌های خود با مشکل مواجه هستند باید مکان‌هایی براس استحمام و تعویض لباس انها در نظر گرفته شود.


محمد زاده با بیان اینکه موضوع پارک بزرگ در کمیسیون نظارت ، تحقیق و ارزیابی مورد بررسی قرار گرفته است تصریح کرد: موضوع میدان آذربایجان باید با جدیت پیگیری شود .


وی گفت: وضعیت آسفالت‌های سطح شهر مناسب نیست و مردم با مشکل مواجه هستند هرچه سریعتر باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام کرد .


محمد زاده با بیان اینکه بسیاری از خوردو ها در این شرایط آسیب دیده اند اظهارداشت: باید به شهروندانی که خودرو‌آنها اسیب دیده غرامت پرداخت شود .


وی در بخش دیگری از تذکرات خود گفت: اداره گاز با قطع گاز خانه هایی که در شهرداری پرونده کمیسیون ماده ۱۰۰ دارند که فصل زمستان آنها را با مشکل مواجه می‌کند که انتظار می رود این مشکل توسط شهرداری حل و فصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار