مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با تاخیر انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 25 February 2020

رامین آذری امروز اظهار داشت: تمامی پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی تبریز تا این لحظه انجام نشده و منتظر تغییر شرایط آب و هوایی برای از سرگیری پروازها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر دید در فرودگاه تبریز صفر بوده و به هیچ عنو‌ان امکان دید به خاطر مه غلیظ وجود ندارد در حالی که حداقل دید در فرودگاه تبریز باید 550 متر باشد تا خلبان توانایی تیکاف را داشت باشد.

آذری با اشاره به اینکه تا این لحظه پنج پرواز برنامه‌ریزی شده مجموعه تحت مدیریتش انجام نشده تاکید کرد: این پروازها به مقصد تهران و متعلق به شرکت‌های هواپیمایی آتا و ایرتور بود که تا زمان مساعد شدن شرایط انجام نخواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در پاسخ به اینکه پروازهای صورت نگرفته چه زمانی مسافران خود را به مقصد خواهند رساند، متذکر شد: به محض مساعد شدن هوا و کاش مه، همه پروازها به مقصد خود پرواز خواهند کرد.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی استان، از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه شهید مدنی تبریز، جهت اطلاع از وضعیت پروازهای خود با اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره‌های 199 و 04135234701 تماس گرفته و از انجام پروازها و زمان دقیق آنها مطلع شوند.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار