قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد
قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 25 February 2020

به گزارش تابناک تبریز،بهنام اصلی‌زاده در این خصوص اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی، نظافت، ضد عفونی کردن و ایمن سازی بهداشتی ناوگان بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن و بدون دغدغه‌ی مردم فراهم کنیم.

وی گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، اتوبوسرانی تبریز در راستای تمهیدات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان و تاسیسات حمل و نقل عمومی شست و شو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس‌های درون شهری خود را از روز گذشته آغاز و بیش از گذشته در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با بیان این‌که نزدیک به 700 دستگاه اتوبوس درون شهری و حومه وظیفه جابجایی قشر زیادی از شهروندان را برعهده دارند، یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارمغان آورد.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همچنین از نظافت و نظارت بر ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و از شهروندان خواست نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ، وی در خاتمه گفت: امر نظافت و ضدعفونی کردن ناوگان و تاسیسات اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی و تا رفع مشکل فوق در سطح کلان بصورت روزانه انجام خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :