رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: تاکنون هیچ مورد فوت شده بر اثر کرونا ویروس در این بیمارستان نداریم.
کد خبر: ۸۲۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 25 February 2020

به گزارش تابناک تبریز، به دنبال اخبار کذب و خلاف واقعی که در فضای مجازی انتشار یافته و موجب تشویش و نگرانی همشهریان عزیز شده مسعود فقیه دینوری رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز این خبر را تکذیب کرد و در همین زمینه به خبرنگار فارس در تبریز گفت: تا کنون هیچ مورد بیمار کرونایی اثبات شده در بیمارستان فوت نکرده است.

وی افزود : تا این لحظه حتی یک مورد مشکوکی که آزمایش مثبت کرونا ویروس در وی ثبت شده باشد در این مرکز وجود ندارد.

رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با تاکید بر اینکه رسانه ها در امر اطلاع رسانی درست و دقیق می توانند نقش مهمی در ایجاد فضایی عاری از تنش و تشویش اذهان داشته باشند، ادامه داد: از تمام رسانه ها و جراید درخواست داریم تا هر گونه اخبار و اطلاعاتی که در جهت تنویر افکار عمومی مورد نیاز دارند صرفا از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب کنند.

دینوری ابراز داشت: انتشار اخبار کذب و خلاف واقع می تواند در این شرایط تشویش افکار عمومی را به دنبال داشته و انجام این امور صرفا برای اهداف سودجویانه از طرف برخی افراد سودجو صورت می گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه بوده و هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز را می توانند در اختیار رسانه ها و جراید قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار