سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از مدتی پیش می‌گفتم لیگ باید تا بهبود شرایط تعطیل شود زیرا هیچ چیز مهم‌تر از جان مردم نیست.
کد خبر: ۸۲۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 26 February 2020

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: شاهین در نیم‌فصل دوم فقط با شهر خودرو مساوی کرد که در آن بازی هم 10 نفره شده بودند اما بعد از آن 3 بازی کردند و 3 برد برابر پیکان، ماشین‌سازی و نساجی داشتند و ما این تیم را در این 4 بازی آنالیز کردیم.

وی افزود: تیمی که اخیرا 10 امتیاز گرفته تیم قابل احترام و خوبی است و بی‌دلیل نیست که شاهینی‌ها بهترین تیم نیم‌فصل دوم در شروع هستند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما باید با هوش و تمرکز بازی کند تا بتوانیم پیروز شویم و نیاز به حداکثر توان‌مان برای بازی فردا داریم زیرا هواداران‌مان نیستند و این موضوع شرایط را برای ما سخت کرده است. از این موضوع ناراحت هستیم و دوست داشتیم بازی را با تماشاگر برگزار کنیم ولی امیدوارم با یک تمرکز خوب در بازی فردا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

نکونام با اشاره به اینکه قبل از مطرح شدن صحبت‌ها درباره کرونا گفته بودم بازی‌ها باید تعطیل شود،  بیان کرد: نگاه من به فوتبال صرفا فوتبالی است و به منافع افراد کاری ندارم، اصلا یک سال لیگ نداشته باشیم جان‌مان که مهم‌تر است و از الان یک تیم را  قهرمان کنیم اتفاقی نمی‌افتد اما اگر خدای نکرده یک آدم معمولی هم جانش را از دست بدهد خیلی زجرآور است.

وی افزود: با شرایط خوبی که فولاد دارد اگرچه تعویض مسابقات به ضرر تیم‌مان است ولی سلامتی انسان‌ها، مربیان و بازیکنان حریف، خبرنگاران مهم‌تر است.

سرمربی فولاد گفت:  این بیماری واقعا خطرناک است و به‌نظرم باید تا وقتی که هوا گرم می‌شود و شرایط کنترل شود لیگ تعطیل شود.

نکونام اضافه کرد: در مقطع فعلی دو تیم بزرگ پایتخت مربی‌شان را عوض کردند و تیم ملی هم مربی‌اش را عوض کرده است. من خودم هم 2 سال قبل با وجود شرایط خوبی که داشتیم، تیمم را ترک کردم، شما یادتان هست که گفتند نکونام تیم را ترک کرد، ولی من به خاطر شرایط غیرحرفه‌ای تیم را ترک کردم. هر مربی خارجی هم که می‌آید 2 ماه نمی‌گذرد جدا می‌شود الان هم می‌گویم که نگاه‌مان به فوتبال باید حرفه‌ای باشد. الان در ایتالیا هم همینطور است. مطمئن باشید به اسپانیا و انگلیس هم برسد همین اتفاق می‌افتد. شما ببینید در اروپا یک بازیکن را به خاطر خطای شدید محروم می‌کنند چون سلامت بازیکنان برای‌شان مهم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار