مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر:
مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در واکنش به برگزاری لیگ فوتبال در حالی که تمام رویدادهای ورزشی به منظور پیشگیری از ابتلا به کروناویروس لغو شده‌اند، گفت: من فکر می‌کنم شرایط سختی است و این‌که چرا سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد، باید خودشان جوابگو باشند.
کد خبر: ۸۲۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 26 February 2020

مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان داریم زیرا فولاد تیم قابل احترامی است و خیلی منطقی فوتبال بازی می‌کند. البته با توجه به روند بسیار خوبی که تیم ما دارد، شرایط خوبی از نظر روحی روانی داریم، ضمن این‌که باشگاه به خوبی به تیم رسیدگی کرده است و فکر می‌کنم فردا بتوانیم بازی بسیار خوبی مقابل فولاد برگزار کنیم.

وی افزود: متاسفانه یکسری از بازیکنان ما مصدوم هستند و این مصدومیت گریبانگیر تیم شده است. البته سایر بازیکنان‌مان خوب و باانگیزه تمرین کرده‌اند و فردا با یک انگیزه مضاعف به تیم ما کمک خواهند کرد تا ان‌شاءالله بتوانیم با دست پر اهواز را ترک و دل مردم بوشهر را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که دلیل موفقیت تیم در هفته‌های اخیر چه بوده است؟ گفت: با توجه به یارگیری خوبی که در نیم‌فصل داشتیم، این نفرات به ما خیلی خوب کمک کرده‌اند و توانستیم با کار فنی خوب، پیشرفت ملموسی داشته باشیم. من فکر می‌کنم تیم ما از نظر انگیزشی شرایط بسیار خوبی پیدا کرده است و همین نیز مزید بر علت شد تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره برگزاری بازی‌های فوتبال در شرایط فعلی که تمام رویدادهای ورزشی به منظور جلوگیری از ابتلا به کروناویروس لغو شده است، چیست؟ عنوان کرد: من فکر می‌کنم در این شرایط باید سازمان لیگ نگرش دقیق‌تری نسبت به این موضوع داشته باشد. به ویژه برای تیم‌های میهمان که شرایط حمل و نقل به صورتی است که خود ما دیروز با اتوبوس از بوشهر به اهواز آمدیم و باشگاه‌ها معمولا وسیله شخصی ندارند و همین رفت و آمدها می‌تواند بر سلامتی اعضای تیم‌ها تاثیرگذار باشد.

کریمیان افزود: من فکر می‌کنم شرایط سختی است و این‌که چرا سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد، باید خودش جوابگو باشد. فکر می‌کنم در این شرایط که تمام مردم در حال پیشگیری هستند و توصیه می‌شود در مکان‌های عمومی کمتر حاضر شوند، این موضوع باید برای بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌ها نیز وجود داشته باشد زیرا چنانچه ویروس کرونا در بین ورزشکارانی ایپدمی شود، می‌تواند نگران‌کننده باشد. به نظرم بهتر است تا زمانی که وضعیت به حالت پایدار برسد، مسابقات فوتبال هم متوقف شوند.

وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل یکسری مصدوم‌ها داشتیم که خدا را شکر در ادامه به تیم برگشتند، ضمن این‌که پاداش‌هایی که به تیم پس از بردها داده شد، در روند تیم تاثیرگذار بود. همچنین ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان و تیم پرداخت شده و اکنون تیم شرایط خوبی دارد و همین‌ها باعث شده که تا این‌جای رقابت‌ها بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم. ان‌شاءالله بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و این روند ادامه داشته باشد، تا آن‌جا که دیگر خطر سقوط احساس نشود.

وی همچنین درباره مصدومان و محرومان تیمش در دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: برای دیدار فردا محروم نداریم ولی سه چهار بازیکنان کلیدی‌مان را از جمله کاپیتان تیم، بحرانی، احمدی و محمودی به دلیل مصدومیت جدی در اختیار نداشتیم. همچنین یکی دو بازیکن‌مان به صورت جدی سرما خورده‌اند و شاید قبلا می‌توانستیم بازیکنان سرماخورده را همراه تیم داشته باشیم تا توسط پزشک تیم کنترل شوند ولی یکی از معضلات ویروس کرونا این است که بازیکنان سرماخورده را هم دیگر نمی‌توانیم کنار تیم داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار