معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خبر داد؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: پنج میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی در بحث مبارزه با کرونا به تجهیز بیمارستان های این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۲۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸ 27 February 2020

به گزارش تابناک ایلام  ؛ محمد نوذری عصر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام با بیان اینکه اقدام های مختلفی در زمینه مبارزه با کرونا در این استان انجام شده است، افزود: در این راستا بیمارستان مصطفی خمینی شهر ایلام تخلیه و ایزوله و به درمان بیماران احتمالی کرونا اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: در نخستین گام و با توجه به اینکه تعداد بسیاری از مسافران عراقی به منظور سفر به قم از مرز مهران تردد می کردند، این مرز هم در بخش تجاری و هم مسافری بسته شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: همچنین اتباع پاکستانی مستقر در مرز مهران به کشور خود عودت داده شدند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام نیز موظف شد اجازه تردد وسایل نقلیه به سمت قم را ندهد.

نوذری تاکید کرد: ضدعفونی پایانه های مسافری، فرودگاه، مدارس و برخی ادارات و همچنین تعطیلی تمامی مدارس و دانشگاه ها، مسابقات ورزشی، کنسرت ها و مراسمات عروسی و لغو اعزام تیم های ورزشی به خارج از استان از دیگر اقدامات در راستای مبارزه با شیوع بیماری کروناست.

وی با بیان اینکه برخی از رسانه های مجازی باعث افزایش رعب و وحشت مردم شده اند، اضافه کرد: رسانه ها بدانند در بحث کرونا علاوه بر سلامت جسمی با روح و روان مردم سر و کار داریم بنابراین اخبار و اطلاعات باید با ظرافت خاصی منعکس شود تا ضمن آگاهی رسانی به هراس مردم دامن نزند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دکتر محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مسوول ستاد کرونا در این استان است و تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به کرونا از طریق وی اعلام می شود.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تا کنون نمونه آزمایش از ۱۷ بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در استان ایلام گرفته شده است و برای بررسی به تهران ارسال شدند که نتیجه تمام نمونه‌های ارسالی تا این لحظه منفی بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار