مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فضاهای عمومی بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و کلیه مجموعه های بازی و حرکت درمانی شهر به‌صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۶ 27 February 2020

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان، با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در خصوص پیشگیری از گسترش کروناویروس اظهار کرد: بخشنامه‌ها دستورالعملهای به روسای فضای سبز مناطق ارسال شده تا دقت نظر در خصوص مسائل بهداشتی در بوستان‌ها داشته باشند و مستمر گندزدایی سرویس‌های بهداشتی و ضدعفونی مجموعه های بازی انجام شود.

وی با اشاره به دستورالعمل گندزدایی و ضدعفونی بوستان‌های شهر تصریح کرد: تا برقراری شرایط مناسب در شهر مستمر ضدعفونی فضاهای عمومی بوستان‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر توصیه‌های بهداشتی و ضرورت خودداری شهروندان از تجمع و حضور در اماکن مسقف بوستان ها گفت: از شهروندان خواهشمندیم که حتی‌الامکان از حضور دراین اماکن و استفاده از فضاهای عمومی خودداری کنند تا این بیماری در استان و کشور ریشه‌کن شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در شهر در خصوص راه‌های پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در بوستان‌های شهر افزود: به امید خدا این بیماری ریشه‌کن خواهد شد و در بهار شهروندان از بوستان‌ها به راحتی استفاده خواهند کرد.

جوادیان گفت: برای غرفه‌های زیرمجموعه سازمان که در بوستان‌ها و فضاهای شهری هم دستورالعملی صادر شده تا ملزم به رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی در عرضه اقلام مورد نیاز مردم باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار