شهرداری تبریز به جنگ کرونا رفت
گام پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد و با این که هنوز این ویروس در تبریز مشاهده نشده، اما اقدامات پیشگیرانه متعددی توسط شهرداری در تبریز صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۸۲۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 27 February 2020

 

 

 به گزارش تابناک تبریز، گام پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد و با این که هنوز این ویروس در تبریز مشاهده نشده، اما اقدامات پیشگیرانه متعددی توسط شهرداری در تبریز صورت پذیرفته است.

ضدعفونی اتوبوس‌های بخش خصوصی، دولتی و ایستگاه های شرکت واحد در گام اول بخش قابل توجهی از حمل و نقل عمومی را در برگرفت.

ضدعفونی پایانه‌های مسافربری تبریز دیگر گامی بود که شهرداری تبریز برای پیشگیری از کرونا انجام داد.

مترو تبریز که اخیرا پس از افتتاح فازنهایی خط ۱ شاهد استقبال قابل توجه شهروندان قرار گرفته، همه قطارها و ایستگاه های آن شست‌وشو شده و برای پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری ضدعفونی می‌شود.

در بخش حمل پسماند از مواد ضد ویروس برای ضد عفونی ماشین آلات حمل زباله‌، به ویژه خودرو های حمل پسماندهای پزشکی استفاده می‌شود.

ضدعفونی تاکسی‌های درون شهری و ایستگاه‌های تاکسی تبریز نیز از امروز با ۱۰ اکیب سیار انجام می‌گیرد.

آموزش شهروندی که بخش مهم پیشگیری از کرونا ویروس می‌باشد، با اکران بیلبوردهایی حاوی پیام‌های بهداشتی و مراقبت از سلامت عمومی صورت میگیرد.

همچنان که در همین آموزش‌های شهروندی بدان تاکید شده، شهروندان از حضور در اجتماعات شلوغ و سفرهای غیرضروری خودداری کرده و بهداشت فردی را رعایت نمایند تا از شیوع این ویروس پیشگیری گردد.

گفتنی است اقدامات فوق به شکل مستمر انجام می شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار