بیمارستان میناگر بابل نخستین مرکز درمانی در مازندران بود که به عنوان مرکز قرنطینه و مداوای بیماران کرونایی این استان تعیین شد.
کد خبر: ۸۲۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 27 February 2020

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل تعداد افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان را ۲۴ نفر اعلام کرد و گفت که همه این افراد در بیمارستان مرحوم میناگر بستری هستند.

این روابط عمومی شامگاه چهارشنبه در اطلاعیه شماره ۱۵ خود نوشت که تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در بابل رخ نداده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم در پی انتشار این اطلاعیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : تقریباَ حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل رو به بهبودی است.

دکتر سیدفرزاد جلالی افزود : این افراد تا زمان نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی در بیمارستان نگهداری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری افراد سرپایی مشکوک به کرونا ویروس به بیمارستان رو به افزایش است ، گفت : روزانه ۴۰ الی ۵۰ بیمار به کلینیک سرپایی مراجعه می‌کنند.

دکتر جلالی از شهروندان خواست تا در حال حاضر از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند و تاکید کرد : تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و جاهای پر رفت و آمد و اماکن ورزشی به همین خاطر بود که مردم از تجمع غیر ضروری پرهیز کنند تا این ویروس به دیگران سرایت نکند.

وی همچنین از شهروندان خواست تا با رعایت نکات بهداشتی به خاطر احتمال شیوع کرونا ویروس از فرد مبتلا به دیگران خودداری کنند.

وی گفت: شهروندان از سفر خودداری کنند و در منازل بمانند تا شیوع این بیماری کم شود.

دانشگاه علوم پزشکی بابل با پیام " کرونا را شکستم می دهیم و هرخانه یک پایگاه سلامت " ، تاکنون ۱۵ شماره اطلاعیه در راستای کنترل کرونا ویروس صادر کرد.

بیمارستان میناگر بابل نخستین مرکز درمانی در مازندران بود که به عنوان مرکز قرنطینه و مداوای بیماران کرونایی این استان تعیین شد.

بیمارستان میناگر بابل که در جوار بیمارستان آیت الله روحانی واقع ولی مستقل است.

تاکنون ۲ نفر مشکوک به کرونا ویروس بستری شده از بیمارستان میناگر بابل ترخیص شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار