فرزانه گندمی در گفتگو با تابناک:
مدیر مرکز حرکات اصلاحی و عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی استان کرمانشاه از افتتاح اولین مرکز حرکات اصلاحی در دانشگاه رازی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 27 February 2020

فرزانه گندمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:این مرکز ۶ اسفند ماه در دانشکده علوم ورزشی با ارائه خدمات ارزیابی پاسجرو طراحی حرکات اصلاحی افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: ارائه خدمات در این مرکز درجه اول به دانشجویان،اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه و خانواده های آنها و در درجه بعد به عموم مردم در سطح استان در جهت دوفورمیتی های عصر حاضر به دلیل فقر حرکتی ،تکنولوژی ارتباطی که تحرک جسمانی را به حداقل رسیده انجام میشود‌.

مدیر مرکز حرکات اصلاحی در خصوص گروهای مورد نظر بیان کرد:گروهای هدف ما دانش آموزان، دانشجویان،مدیران سازمانها و کارکنان صنف دندانپزشکان وسالمندان هستند که با انجام ارزیابی پاسجر و وضعیت اسکلتی عضلانی  به آنهاخدمات رسانی می شود.

گندمی در پایان تصریح کرد :مراجعه به این مرکزدر سن رشد نتیجه بهتری دارد در این مرکز برای هر گروه سنی برنامه های برای انجام حرکات اصلاحی طراحی و تجویز میشود و برای گروه سالمندان تمرینات تخصصی تعادلی به علت افزایش سن و بی تحرکی طراحی و اجرا میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار