فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت مطلوب جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی از آن عبور کند با پاسخی سخت و قاطعانه مواجه می شود، گفت: خوشبختانه ناامنی نگران کننده ای در کرمانشاه نداریم.
کد خبر: ۸۲۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 27 February 2020

 به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه ای که با حضور امیر طاهری نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی معضلات اجتماعی مانند پدیده سرقت ممکن است باعث ایجاد ناامنی در افراد شود اما مورد یا پدیده خاصی که به صورت کلان موجب ناامنی در کل جامعه شهروندی شود در کرمانشاه نداریم.

وی ادامه داد: هرچند پلیس به پدیده سرقت نیز نگاه ویژه ای دارد و حتی یک مورد آن را نیز زیاد می داند از این رو تمهیدات خاصی را نیز برای مقابله با این موضوع اندیشیده و از عموم شهروندان نیز توقع دارد نهایت همکاری را با آن ها داشته باشند.

سردار جاویدان گفت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت است و در مرحله بعد کشف سریع سرقت های انجام شده را دنبال می کند و خوشبختانه اکثر آنها نیز در سریعترین زمان ممکن کشف می شود.

رئیس پلیس استان با تاکید بر اینکه کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور است، گفت: با وجود مرزی بودن خوشبختانه امنیت مطلوبی در تمامی نقاط استان برقرار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخورد می شود.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا، سلاح و مهمات نیز از دیگر برنامه هایی است که با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته در کشفیات رشد بیش از 30 درصدی داشته ایم.

سردار جاویدان در ادامه کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد.

این مقام عالیرتبه انتظامی گفت: جمهوری اسلامی در طول 41 سال اخیر همواره در معرض انواع تهدیدها قرار داشته است اما به فضل الهی و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح گزندی به کشور وارد نشده است.

وی افزود: ایجاد بی نظمی و هرج و مرج در جامعه به منظور کاهش امنیت عمومی و رعب و وحشت میان مردم از جمله دیگر برنامه هایی است که طی چندسال اخیر با جدیت از سوی دشمنان دنبال شده است که البته با حضور به موقع پلیس از این توطئه نیز سودی نبرده اند.

سردار جاویدان در پایان حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: ماموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبرو شود به سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار