هادی ملکشاهی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: برای تحقق درآمدهای مالیاتی به دنبال ایجادپروندهای جدید و همچنین شناسایی مودیانی با فرار مالیاتی هستیم.
کد خبر: ۸۲۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 27 February 2020

هادی ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت : با توجه به اینکه میزان درآمدهای استان نسبت به درآمد کشوری ۶۷ درصد در سال جاری است و برای تحقق درآمدهای مالیاتی به دنبال ایجادپروندهای جدید و همچنین شناسایی مودیانی با فرار مالیاتی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد:آمار دقیقی از میزان فرار مالیاتی در دست نیست، برخی شرکت ها و موسسات به موقع اقدام به تسلیم اظهار نامه مالیاتی کردندکه از پرداخت مالیات معاف هستند،همچنین عوامل موثر بر تعیین مالیات میزان درآمد،هزینه ها و سود ابزاری واقعی اشخاص حقوقی بوده ودر رسیدگی ها برخی از هزینه ها به علت واقعی نبودن مورد پذیرش اداره مالیاتی قرار نمیگیرد.

ملکشاهی در ادامه از هدف بخشودگی جرائم خبر داد و تشریح کرد: برای کمک به تولید و اشتغال اداره مالیات از طریق اعطای بخشودگی جرائم و تقسیط بلند مدت موجب تهسیل پرداخت مالیات می شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه با اشاره به برخود قانونی با پزشکانی که اقدام به نصب کارتخوان نکردند تصریح کرد: بر اساس مقرارت همه مشاغل پزشکی و پیرا پزشکی مشمول نصب و استفاده از دستگاه کارتخوان هستند و پزشکان باید در سامانه مورد نظر ثبت نام میکردند که آخرین مهلت آن ۳۰ بهمن ماه بود و به پایان رسید و باکسانی که که در سامانه مورد نظر ثبت نام نکردند برخورد قانونی به عمل میاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار