فرمانده انتظامي شيراز از كشف انواع دستكش بهداشتي و محلول ضدعفوني كننده احتكار شده در بازرسي از 2 مغازه در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ "فرج شجاعي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: با توجه به شيوع بيماري كرونا و كمبود مواد محلول و ضد عفوني و سوء استفاده بعضي افراد در اين زمينه، ماموران انتظامي اين شهرستان با اقدامات فني و تخصصي از وجود مقاديري دستكش بهداشتي و محلول ضدعفوني كننده در 2 مغازه در خيابان "حائري و آدينه" مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل‌هاي مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند، 34 هزار و 530 عدد دستكش و 72 كارتن محلول ضد عفوني كننده كه احتكار شده بود، كشف كنند. سرهنگ "شجاعي" با بيان اينكه در اين خصوص 2 نفر دستگير شدند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.#
کد خبر: ۸۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 27 February 2020
سرهنگ "فرج شجاعي"  بيان كرد: با توجه به شيوع بيماري كرونا و كمبود مواد محلول و ضد عفوني و سوء استفاده بعضي افراد در اين زمينه، ماموران انتظامي اين شهرستان با اقدامات فني و تخصصي از وجود مقاديري دستكش بهداشتي و محلول ضدعفوني كننده در 2 مغازه در خيابان "حائري و آدينه" مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل‌هاي مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند، 34 هزار و 530 عدد دستكش و 72 كارتن محلول ضد عفوني كننده كه احتكار شده بود، كشف كنند.

سرهنگ "شجاعي" با بيان اينكه در اين خصوص 2 نفر دستگير شدند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار