رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خبر داد:
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در کشور، 106 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به 245 نفر رسید.
کد خبر: ۸۲۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 27 February 2020

به گزارش تابناک تبریز،دکتر کیانوش جهانپور در گفتگو با خبرنگار وبدا، با اعلام این خبر اظهار داشت: دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلا به کووید19، افزایش تعداد آزمایشگاه ها در کشور است. همچنین در طول 24 ساعت گذشته، 7 نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 26 نفر افزایش یافت.

وی افزود: از 106 بیمار جدید مبتلا به کووید19، 38 نفر مربوط به تهران، 23 نفر مربوط به گیلان، 7 نفر مربوط به قم، 8 نفر مربوط به اصفهان، 7 نفر مربوط به مازندران، 5 نفر مربوط به اردبیل، 3 نفر مربوط به البرز، 3 نفر مربوط به سمنان، 3 نفر مربوط به لرستان، 2 نفر مربوط به آذربایجان شرقی، 2 نفر مربوط به کرمانشاه، یک نفر مربوط به همدان، 1 نفر مربوط به خراسان رضوی، 1 نفر مربوط به کردستان، یک نفر مربوط به یزد و یک نفر مربوط به آذربایجان غربی است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس که شب گذشته در وزارت بهداشت برگزار شد، برای تایید و ابلاغ به رییس جمهور تقدیم شده و کماکان بیشترین تاکید ما بر محدودیت در رفت و آمد و سفرهای شهری و بین شهری غیرضروری است.

دکتر جهانپور یادآور شد: خوشبختانه امروز مقام معظم رهبری در پیامی از زحمات نیروهای بهداشتی و درمانی کشور در مورد کروناویروس تقدیر کردند و پویش مدافعان سلامت برای تقدیر از خدمات جامعه پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و نیروهای بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش در کشور راه اندازی شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار