نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ورود مهمان ناخوانده‌ای بنام کروناویروس موجی از نگرانی ها را در جامعه به همراه داشته است اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی این بلا درمان و ریشه کن خواهد شد
کد خبر: ۸۲۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 28 February 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه نیاز امروز مردم در کنار دریافت اقلام بهداشتی و درمان برای مبارزه با ویروس کرونا داشتن امید و انگیزه است، اظهار داشت: پزشکان و کادر درمانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند در کنار انجام رسالت خطیر خود برای درمان بیماران امید را به جامعه تزریق کنند.

وی افزود: در این ایام که جامعه درگیر بلای کرونا است باید از توسل و تمسک به درگاه الهی غافل نشویم چرا که اعتقاد ما بر این است که با امدادها و الطاف الهی از سد بلاها و آسیب به راحتی عبور کرد.

آل هاشم با تاکید بر فعالیت های اثر گذار در جامعه گفت: بسیج جامعه پزشکی یکی از گروه های جهادی است که فعالیت های ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره مقبولیت بالای بسیج جامعه پزشکی در بین مردم از پزشکان عضو این جامعه خواست به بحث حاشیه نشینی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و اماکن عمومی توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار