مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که در راستای مقابله با ویروس کرونا از اول سال 1399 قرائت کنتورهای آب از طریق خوداظهاری مشترکان انجام می‌شود، گفت: این طرح راه اندازی شده و از اول فروردین ماه سال 99 آماده ارائه خدمات است.
کد خبر: ۸۳۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 18 March 2020

علیرضا ایمانلو در این خصوص اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای خدمات رسانی غیرحضوری از اول سال 1399، ماموران قرائت کنتور آب به درب منازل مراجعه نخواهند کرد.

وی افزود: مشترکان عزیز بعد از دریافت پیامک از طرف شرکت آب و فاضلاب استان رقم کنتور آب خود را یادداشت کرده و از طریق تلفن همراه خود و به همان شماره پیامک ارسال کنند.

وی با بیان این‌که در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا سلامت همکاران و همه مردم در اولویت برنامه ریزی قرار دارد، گفت: روش‌ خود اظهاری توسط مشترکین جایگزین قرائت حضوری ماموران قرائت شده تا از این طریق بتوانیم گامی ارزشمند در راستای گذر از بحران کنونی برداریم.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، ایمانلو در خاتمه تاکید کرد: مشترکان عزیز قبلا نسبت به شناسایی کنتور خود به ویژه در مجتمع‌های مسکونی اقدام کرده تا در مواقع لزوم بتوانند ارقام کنتور را یادداشت و ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار