در پاسخ به نامه دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزیر امور بین الملل حزب حاکم چین ضمن ابراز همراهی چین با ایران در مبارزه با بیماری کرونا، مقادیری دارو و ماسک برای ایران فرستاد.
کد خبر: ۸۳۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 24 March 2020

به گزارش تابناک تبریز، در پاسخ به نامه دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزیر امور بین الملل حزب حاکم چین ضمن ابراز همراهی چین با ایران در مبارزه با بیماری کرونا، مقادیری دارو و ماسک برای ایران فرستاد.

 سونگ تائو، وزیر بین المللی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در نامه ای به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید براینکه چین از کشورهای مربوطه می خواهد هر چه سریعتر تحریم های مربوط به ایران را لغو کنند از مداخله در تلاش های ایران برای جلوگیری و کنترل کووید19 جلوگیری و از آسیب های بیشتر به اقتصاد ایران و معیشت اساسی مردم خودداری کنند، ضمنا" بر آمادگی چین برای همراهی با ایران در مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: تعدادی از داروی Chloroquine Phosphate ، ماسک ان 95 و ماسک طبی یکبار مصرف را به مجمع هديه داده می شود که تحویل سفارت ایران در پکن خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دریافت نامه و هدایای بهداشتی حزب حاکم چین، به دکتر مداحی، معاون امور بین الملل مجمع ماموریت داد ضمن تشکر از آقای سونگ تائو، کلیه اقلام تحویل وزارت بهداشت ودرمان و با نظارت آنها توزیع واستفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :