معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 5 هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران احتمالی در استان، آماده است، گفت: تا به امروز 618 مورد بستری مبتلا به کرونا در استان داریم.
کد خبر: ۸۳۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 29 March 2020

علیار راستگو در ارتباط تصویری با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با معاونان سیاسی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور،  از تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 500 نفر به‌صورت شبانه‌روزی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام شهرستان‌های استان گفت: اکثر مردم استان همکاری خوبی با دستگاه‌های مسوول برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دارند.

راستگو خاطرنشان کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از دو روز پیش و به‌صورت شبان‌ روزی در 83 نقطه استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: به 35 هزار خودرو توسط پلیس تا صبح امروز، تذکر داده شده و با رانندگان متخلف و بی‌توجه به توصیه‌ها؛ متناسب با قوانین برخورد شده و علاوه‌بر جریمه 500 هزار تومانی، دستور توقیف خودروی آنها به‌مدت یک ماه صادر شده است.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 5 هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران احتمالی در استان، آماده است، متذکر شد: تا به امروز 618 مورد بستری مبتلا به کرونا در استان داریم و بخش اعظمی از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان برای روزهای احتمالی بحرانی، آماده است.

 راستگو در ادامه از همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج برای مشارکت در طرح‌های مقابله با کرونا در استان قدردانی کرد و افزود: چهار بیمارستان نظامی در استان و یک نقاهتگاه جدیدالاحداث ارتش جمهوری اسلامی در تبریز به ظرفیت 400 تخت نیز آماده پذیرش و مداوای بیماران احتمالی در صورت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان است.

انتهای پیام/60001/س/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار