معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلاس‌های درس دانشگاه تبریز از روز شنبه، ۱۶ فروردین، به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 31 March 2020
 

به گزارش تابناک تبریز،در این اطلاعیه آمده است:

پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و همچنین بر اساس تاکیدات مقام عالی وزارت و معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری و نیز مصوبه هیات رئیسه و کمیته آموزش الکترونیکی دانشگاه، از روز شنبه ۱۶ فروردین 1399 کلیه دروس نظری دانشگاه به جز دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی به شیوه الکترونیکی اعم از برخط (online) یا خارج خط (offline) ارایه خواهد شد. قسمت نظری دروسی که شامل واحد عملی و نظری است نیز به‌صورت الکترونیکی ارایه خواهد شد. 

لذا مقتضی است کلیه اساتید و دانشجویان محترم با استفاده از سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه تبریز به آدرس http://lms.tabrizu.ac.ir مطابق برنامه ترمی خود در کلاس‌های درسی مجازی حضور یابند و دانشجویان محترم جهت حفظ سلامتی خود تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری نمایند.

 در این خصوص اعضای هیات علمی محترم و دانشجویان عزیز موارد زیر را مدنظر داشته باشند:

1- برای همکاران و دانشجویان دانشگاه تبریز ورود به سیستم از طریق آدرس فوق الذکر و با انتخاب ورود از طریق سامانه آموزشی سما خواهد بود. لذا سامانه LMS نیاز به نام کاربری و گذرواژه جدیدی نداشته و کلیه کاربران با استفاده از نام کاربری و گذرواژه سامانه سما می‌توانند وارد سیستم شوند.

2- نام کاربری اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز واحدهای اقماری (دانشکده فنی مهندسی مرند، فنی مهندسی میانه و همچنین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر) کد استادی و کد دانشجویی بوده و گذرواژه با نام کاربری یکی است. این افراد در سیستم از طریق انتخاب گزینه ورود به سیستم وارد سامانه خواهند شد.

3 - طی هماهنگی انجام شده با روسا و معاونان آموزشی دانشکده‌ها، آموزش‌های لازم به اعضای هیات علمی منتخب هر دانشکده داده شده است لذا اعضای هیات علمی در صورت وجود مشکل می‌توانند با همکار مربوطه که در اطلاعیه‌های بعدی لیست اسامی آن‌ها منتشر خواهد شد تماس داشته باشند.

 _ همکاران محترم در صورت داشتن مشکل سخت افزاری یا نرم‌افزاری در داخل دانشگاه با کارشناسان واحد فن‌آوری اطلاعات (تلفن داخلی 2222) تماس حاصل یابند.

4 - معاونان آموزشی و کارشناسان آموزشی و IT دانشکده‌ها پاسخ‌گوی نیازهای پشتیبانی دانشجویان هر دانشکده خواهند بود. 

_ اسامی و شماره تلفن این همکاران در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود

5 - تاکید می‌شود که به تدریج کلیه فایل‌های راهنمای لازم به‌صورت صوتی و تصویری با شرح جزئیات در وب‌سایت دانشگاه بارگذاری و اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :