نقاهتگاه 200 تختخوابی ارتش برای بیماران کرونایی در تبریز راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۳۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 02 April 2020

رئیس بیمارستان امام علی(ع) تبریز در حاشیه افتتاح این نقاهتگاه، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقاهتگاه 200 تختخوابی ارتش با امکانات اتاق معاینه، سی.پی.آر و تریاژ به همراه کارکنان پرستاری، پزشکی و خدماتی در مجموعه ورزشی امام علی (ع )ارتش واقع در خیابان قطران تبریز راه‌اندازی شد.

دکتر ساسان محسنی با بیان این‌که هدف از راه‌اندازی این نقاهتگاه، پذیرش و دریافت برخی از بیماران کرونایی است که بعد از طی روال درمان، امکان ایزوله و قرنطینه در منازل خود را ندارند، افزود: این افراد می‌توانند در این نقاهتگاه پذیرش شده و امکانات درمانی در اختیارشان قرار بگیرد.

وی افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تمامی اقدامات درمانی شامل اکسیژن تراپی، انجام دستور درمان‌ دارویی و... که برای بیماران کرونایی لازم است در این نقاهتگاه توسط پزشکان متخصص و پزشکان عفونی و ریه ارائه می‌شود.

 فرماندار تبریز نیز در حاشیه افتتاح این نقاهتگاه گفت: تاکنون به نقاهتگاه نیاز نشده، اما اگر لازم باشد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کند، آمادگی داریم تا تمامی سالن‌های شهرستان و همچنین مهمانسرای ادارات را به عنوان نقاهتگاه آماده کنیم.

بهروز مهدوی تاکید کرد: از همکاری مردم تبریز در روز طبیعت قدردانی می‌کنم که از خانه‌های خود خارج نشدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :