نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از زحمات پرسنل سازمان آرامستان‌های تبریز و طلاب جهادی حاضر به‌ویژه حجت‌الاسلام محمدعلی صادقیان تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۳۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲ 09 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، رهبر معظم انقلاب صبح امروز(پنجشنبه)، در بیاناتی که به‌مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج) انجام دادند، به پویش‌های مردمی برای مقابله با کرونا در سطح کشور از جمله تبریز هم اشاره کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند که در تبریز مدیر حوزه علمیه ورود کرده و به شکل میدانی مشغول فعالیت است.

موضوع مورد اشاره رهبری فعالیت جهادی حجت‌الاسلام صادقیان مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز است.

وی به همراه تنی چند از روحانیون به‌صورت جهادی در راستای عمل به فتوای رهبر انقلاب و دستور امام جمعه تبریز مبنی بر کمک به اجرای اصول دینی در امر تدفین جانباختگان کرونا هر روز در وادی رحمت حضور می‌یابند و موازین شرعی را انجام می‌دهند.

بعد از بیانات رهبر انقلاب و مقام عظمای ولایت، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با همراهی استاندار بعد از ظهر امروز در وادی رحمت تبریز حضور یافتند و از زحمات پرسنل سازمان آرامستان‌های و طلاب جهادی به‌ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی صادقیان، مدیر مدرسه علمیه طالبیه تبریز مدیر جهادی تبریز مورد اشاره در بیانات امروز رهبر انقلاب حاضر در مراسم تغسیل، تکفین و تدفین جانباختگان کرونا تجلیل کردند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از زحمات پرسنل سازمان آرامستان‌های تبریز و طلاب جهادی حاضر به‌ویژه حجت‌الاسلام محمدعلی صادقیان، مدیر مدرسه علمیه طالبیه تبریز(مدیر جهادی تبریز مورد اشاره در بیانات امروز رهبر انقلاب) در مراسم تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی با عنوان "مدافعان خاموش" تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار