معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه مقبره‌الشعرا، با قدردانی از زحمات شهرداری تبریز در اجرای این پروژه بزرگ،، اظهار داشت: امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت و تداوم کمک شهرداری، شاهد تسریع در اتمام این پروژه باشیم.
کد خبر: ۸۴۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 30 April 2020

 به گزارش تابناک تبریز، جواد رحمتی افزود: تصمیمات اتخاذ شده برای کوتاه مدت بر این مبنا است که با بهره‌برداری از ضلع شمالی پروژه، امکان تردد شهروندان و گردشگران در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با اقدامات شهرداری تبریز، بدنه ضلع شمالی احداث شده و در چندماه آینده با تکمیل سقف و کف آن، شاهد آزادسازی و بهره‌برداری از بخش شمالی مقبره‌الشعرا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سالیان گذشته نسبت به اهمیت این پروژه به آن توجه نشده است، گفت: دولت نیز برای تکمیل این پروژه کمک خواهد کرد؛ چراکه مقبره الشعرا یک پروژه ملی است و برای کشور و استان ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار تبریز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان از روند اجرای پروژه مقبره‌الشعرا بازدید کرد.

وی همچنین از زمین‌های 40 هکتاری ارتش جمهوری اسلامی ایران که قرار است پس از تحویل به شهرداری تبریز، تبدیل به پارک و فضای سبز شود بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :