معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ دفاع مقدس در ارکان جامعه، گفت: تجربیات و ناگفته‌های این دوران باید به نحو مقتضی به نسل‌های جدید و جوان منتقل شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 14 May 2020
به گزارش تابناک تبریز، علیار راستگو در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر، افزود: سوم خرداد در تاریخ هشت سال دفاع‌مقدس نقطه عطف و جزو برگ‌های پرافتخار نظام اسلامی ما است که باید تجربیات و افتخارات این دوران به نسل جوان با استفاده از انواع هنرها و رسانه ها منتقل شود.

وی اظهار داشت: امسال با تمام توان به دنبال اجرای برنامه‌های خوب و مردم پسند سوم خرداد در استان هستیم که در این راستا باید جلسات ستاد چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس به طور جدی پیگیری شود.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که انتقال تجربیات و افتخارات دفاع‌ مقدس به نسل جوان باعث می شود تا راه و مسیر فداکاری‌های آن نسل را نسل های امروزی و آینده ادامه دهند و قدردان کسانی باشند که برای امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

راستگو همچنین با اشاره به به برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع‌ مقدس، گفت: به طور قطع این برنامه‌های پیش‌بینی شده را به ادارات و نهادهای مربوطه ابلاغ خواهیم کرد تا به دلیل نقش بسزایی که آذربایجان و تبریز در دوران دفاع‌مقدس داشت، به صورت ویژه اجرا شود.

وی به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور و آذربایجان شرقی اشاره و اضافه کرد: در این زمینه روز گذشته از طریق ویدئو کنفرانس ارتباطی با مقام معظم رهبری داشتیم که ایشان ضمن تشکر از زحمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از تعبیر زیبایی استفاده کردند و فرمودند من تابع نظرات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم و این یک درس بزرگ اخلاقی برای جامعه است.

راستگو ادامه داد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی از هفته آینده با توجه به سیر نزولی مبتلایان، مدارس باز خواهند شد اما حضور دانش‌آموزان اجباری نخواهد بود و برای رفع اشکالات می‌توانند به مدارس مراجعه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مردم با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و عمل به پروتکل های وزارت بهداشت از سلامتی خود محافظت کنند تا این ویروس منحوس از کشور و استان رخت بسته و زندگی عادی مردم همانند گذشته برقرار شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار