آقایان نیکزاد، میر تاج الدینی و منادی فردا در رقابت با سایر کاندیداهای نائب رئیسی مجلس شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 26 May 2020

به گزارش تابناک تبریز، عصر امروز خبری در برخی از پایگاه های خبری استان در خصوص خروجی جلسه امروز منتخبان شمال‌غرب برای تعیین نامزدهای نهایی برای انتخابات فردا هیات رئیسه مجلس یازدهم منتشر شد ، در این خبر آورده شده است که آقایان نیکزاد و میرتاج الدینی بیشترین آرا را کسب کرده اند.

دکتر منادی منتخب مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در این ارتباط گفت:برخی رسانه ها شاید به دنبال مهندسی افکار منتخبین و مردم هستند.

وی ادامه داد: به دنبال رای گیری در جلسه فراکسیون نمایندگان شمال غرب با توجه به اینکه چهار نفر از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر واسکو کاندیدای نائب رئیسی مجلس شورای اسلامی شده بودند آقای دکتر فرهنگی پس ار رای گیری انصراف خود را از نامزدی برای نائب رئیسی اعلام کرد و آقایان نیکزاد، میر تاج الدینی و بنده حائز اکثریت آرای حاضران شدیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از نمایندگانی که به بنده رای خواهند داد پیش از رای گیری جلسه را ترک کردند و یا به دلیل مشغله به جلسه فراکسیون نرسیدند که این امر باعث تفاوت آرا شد.

منادی اذعان داشت: تعداد آرای بنده و‌ آقای میر تاج الدینی یکسان شمارش شد ولی در ادامه در یک رای تشکیک صورت گرفت که موجب شد ایشان یک رای بیشتر از من کسب کنند؛
با توجه به تصمیم نهایی در جلسه امروز، قرار بر این شد فردا بنده هم در کنار آقایان نیکزاد و تاج الدینی به عنوان نامزد نائب رئیسی مجلس با سایر نامزدها رقابت خواهم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: فردا در نخستین روز آغاز فعالیت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد انتخاب هیات رئیسه ای قوی و باتجربه پارلمانی باشیم.

این گزارش می افزاید؛ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا با حضور روسای قوای مجریه و‌ قضاییه در ساختمان بهارستان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار