کلنگ ساخت نخستین شهرک مسکونی برکت، توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کشور در مراغه و تبریز به زمین‌زده شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 27 May 2020

علی اکبر محرابیان رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) امروز در آیین کلنگ ساخت نخستین شهرک مسکونی برکت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: این شهرک ها در قالب یک هزار و 600 واحد مسکونی در شهرهای مراغه و تبریز احداث می شود.

وی افزود: برای ساخت این واحد ها در قالب خانه‌های ارزان قیمت برای خانواده‌های کم درآمد 500 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اضافه کرد: شهرک مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراغه در قالب 400 واحد در زمینی به مساحت هفت هکتار و با اختصاص 120 میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی گفت: فاز اول شهرکت برکت نیز در قالب 600 واحد در زمینی به مساحت 24 هکتار کلنگ زنی شد.

 

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در 40 نقطه کشور برای محرومان توسط ستاد اجرایی امام

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود: این ستاد تا دو سال آینده 50 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در 40 نقطه کشور احداث می‌کند.

محرابیان افزود: همزمان با ساخت این خانه‌ها تاسیسات زیربنایی، آموزشی، بهداشتی، مذهبی و فرهنگی نیز در کنار این واحدها ایجاد می‌شود.

وی گفت: شهرک‌های مسکونی برکت در کشور در با رعایت تمام سرانه‌های لازم و براساس فرهنگ ایرانی اسلامی ساخته می‌شود.

اجرایی 60 هزار طرح با 78 هزار میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گفته رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، این ستاد هم اکنون 60 هزار طرح در قالب حمایت از صنعت، اشتغال، محرومیت‌زدایی، توسعه روستاها و عمران شهرها با 78 هزار میلیارد تومان با اشتغال‌زایی 460 هزار نفر در دست اجرا دارد.

امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: بنیاد برکت در راستای همدلی و مواسات اقدامات خوبی با شیوع کرونا در کشور انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلیمن محمدتقی پورمحمدی افزود: رسیدگی به امور نیازمندان و خانواده‌های کم درآمد از تاکیدهای دین مبین اسلام است.

حمید شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه افزود: بنیاد برکت در محرومیت‌زدایی کشور اقدامات خوبی درست اجرا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار